Intel P4 priser
Fra : Rado

Dato : 12-05-08 12:22

Nogen der ved hvorfor 641 og 651 er voldsomt meget billigere end
de andre i serien? Og priserne skulle være OK, købte selv en 641
sidste år for omkring 600.-

http://tinyurl.com/3nkpmb

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 12-05-08 16:15

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvorfor 641 og 651 er voldsomt meget billigere end
> de andre i serien?

Ingen anelse, men hvorfor P4? når der nu findes andre alternativer (bedre,
billigere) til sokkel 775 er der noget jeg har overset? er P4 ikke en død
sild?
mvh tp

Fra : Rado

Dato : 12-05-08 18:47

On Mon, 12 May 2008 17:15:18 +0200, "Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>billigere) til sokkel 775 er der noget jeg har overset? er P4 ikke en død

Jeg har heller ikke tænkt mig at købe en, undrede mig bare da jeg
ville tjekke dagsprisen på den jeg har.