TV tuner - ingen danske kanaler
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 06-05-08 17:15

Min externe TV-tuner Hauppage WinTV Nova-T-USB2 (DVB-T) kan ikke tage de
danske signaler.
Tyske+svenske kanaler går fint ind.
Opdateret driver fra Hauppage ER installeret.

Jeg bor på Bornholm... meeen.. SÅ langt er der vel heller ikke! Har ingen
problemer med de danske digitale kanaler på mit alm. TV.
I øvrigt... på anden PC i huset (og med samme indgangssignal) er der ingen
problemer.

Nogen forslag?

På forhånd tak.

PS... er der mon en bedre NG til dette indlæg?

mvh
Bjørn L

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-05-08 07:42

Bjørn Larsen wrote:

> PS... er der mon en bedre NG til dette indlæg?

Kan en nyhedslæser fra Microsoft ikke vise alle tilgængelige grupper?

Ellers er der http://usenet.dk/ hvor jeg fandt
http://usenet.dk/dk.teknik.htpc og http://usenet.dk/dk.teknik.tv+video

Send et indlæg krydspostet til begge grupper og lav opfølgning til den
ene af dem. Husk at gøre opmærksom på krydspostning og opfølgning.

PS. Det ser ud som om du mangler en stationsoversigt.

Jesper Poulsen

Fra : Spilopmager

Dato : 07-05-08 09:54

Tak for hjælpen... problemet er løst

/Bjørn

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 07-05-08 11:09

Spilopmager wrote:

> Tak for hjælpen... problemet er løst

Hvad var løsningen så?

Jesper Poulsen

Fra : Spilopmager

Dato : 07-05-08 16:49

Gik indi Windows media Centers TV indstillinger under "Rediger kanaler". Der
manglede flueben ud for de danske kanaler.

mvh
Bjørn