en god pc eller hva`?
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 17:48

Hej

Jeg har købt en ny pc, som jeg venter på at den kommer.
Hvordan vil i vurderer hvor godt en pc jeg har fundet mig.

Core 2 duo E4500
MSI Bundkort. Aner ikke hvilken model det er
Geforce 8800 GTS 512
Kingston ValueRAM 4 GB
Seagate 750 gb harddisk
580 watt strømforsyning
DVD Brænder

Regner med at smider Vista 64 bit i den. Eller XP Pro 64 bit, hvis jeg får
købt en.

Mvh Poul

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 17:51

Hej

> Core 2 duo E4500 2.2 Ghz

Mvh Poul

Fra : Søren Blom

Dato : 28-04-08 17:53

"Poul Johannsen" <poul_jo(at)privat(dot)dk> skrev

Dit svar siger hverken noget om dit behov eller hvad du har givet for
maskinen.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 18:13

Hej

> Dit svar siger hverken noget om dit behov eller hvad du har givet for
> maskinen.

Jeg skal bruger den til spil, spil og atter spil (Half-life 2 og den slags)
Jeg har givet 4600 kr + 1200 kr for grafikkortet, som skal erstatter 8600GT
som er i pcen når den kommer.

Mvh Poul

Fra : HBB

Dato : 28-04-08 18:36

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen
> "Poul Johannsen" <poul_jo(at)privat(dot)dk> skrev

> Dit svar siger hverken noget om dit behov eller hvad du har givet for
> maskinen.

eller også kan du ikke læse........
4600 kr + 1200 kr for gfx kort
efter min kugleramme giver det 5800 kr......
ellers en fin maskine
vh
Henrik

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 28-04-08 18:50

"HBB" <hbbFJERN@sport.dk> skrev i meddelelsen

> "Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen

> eller også kan du ikke læse........
> 4600 kr + 1200 kr for gfx kort
> efter min kugleramme giver det 5800 kr......
> ellers en fin maskine

og du kan vist ikke finde ud af tidspunkterne i trådene?

MN

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-04-08 17:49

Poul Johannsen skrev:
> Hej
>
> Jeg har købt en ny pc, som jeg venter på at den kommer.
> Hvordan vil i vurderer hvor godt en pc jeg har fundet mig.

Hvis dit behov er notepad og Gmail, så vil jeg mene du har snydt dig selv.
Hvordan skal vi vurdere noget, når vi ikke kender dit behov? Du har ikke
engang skrevet pris på, så vi kan heller ikke sige om du er blevet snydt
af en sælger.
Men eftersom du selv har valgt og købt pc'en, vil jeg vurdere at den
passer perfekt til dig!

> Core 2 duo E4500
> MSI Bundkort. Aner ikke hvilken model det er
> Geforce 8800 GTS 512
> Kingston ValueRAM 4 GB
> Seagate 750 gb harddisk
> 580 watt strømforsyning
> DVD Brænder
>
> Regner med at smider Vista 64 bit i den. Eller XP Pro 64 bit, hvis jeg får
> købt en.

Et OS er da i hvert fald en fordel, hvis der skal noget sjovt ud af den.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 17:59

Hej

> [...]
> Hvordan skal vi vurdere noget, når vi ikke kender dit behov? Du har ikke
> engang skrevet pris på, så vi kan heller ikke sige om du er blevet snydt

Den skal bruges til spil, spil og atter spil (half-life 2 og den slags)
Jeg har givet 4600 kr for den + 1200 for grafikkort, som skal erstatter 8600
GT der var i pcen da jeg bestilte den.

> Men eftersom du selv har valgt og købt pc'en, vil jeg vurdere at den
> passer perfekt til dig!

Jeg synes selv jeg har fundet en god pc.

Mvh Poul

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-04-08 18:43

On Mon, 28 Apr 2008 18:47:38 +0200, "Poul Johannsen"
<poul_jo(at)privat(dot)dk> wrote:

> [...]
>DVD Brænder
>
>Regner med at smider Vista 64 bit i den. Eller XP Pro 64 bit, hvis jeg får

Så må vi håbe at der er 64-bit drivere til hardwaren...

Personligt ville jeg nok 'nøjes' med XP indtil videre. Vista har
fortsat alt for mange børnesygdomme....

<mlr>

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-08 18:49

Hej

> Så må vi håbe at der er 64-bit drivere til hardwaren...

Ja det håber jeg også.

> Personligt ville jeg nok 'nøjes' med XP indtil videre. Vista har
> fortsat alt for mange børnesygdomme....

Skulle de fleste fejl i vista være rettet med sp1?

Mvh Poul

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-04-08 16:01

"Poul Johannsen" skrev

> Skulle de fleste fejl i vista være rettet med sp1?

Nope, underlige processer der går "amok", bsod, defender crasher, etc, etc,
etc
(Jeg kører Vista Business US + sp1)

Lige nu er maskinen gået i tilt over et eller andet så den hakker i det selv
når bare har windows mail åben for at skrive denne besked
Jeg må nok restarte den igen igen

- Peter

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 16:00

"Poul Johannsen" <poul_jo(at)privat(dot)dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DVD Brænder
>
> Regner med at smider Vista 64 bit i den. Eller XP Pro 64 bit, hvis jeg får

Hvis den skal bruges til at spille på, vil det være dumt at smide et 64bit
styresystem derpå. Sidste gang jeg hørte det, så er XP 32bit det bedste
system til at spille.
Måske er det fordi jeg ikke har fulgt godt med, men jeg ville da lige
undersøge det først, hvis det var mig.
Held og lykke med din nye pc
Venligst Lasse K.