Printer USB installation gik galt
Fra : Torben

Dato : 23-04-08 15:50

Hej Gruppe,
hos bekendt var for hurtig med at slutte HP-printeren til inden Software
var installeret færdigt, nu får jeg Ukendt Enhed på alle USB porte,
løsningen kunne være at
afinstallere USB Controlleren, restarte og lade XP Pro/SP2 finde
Controlleren igen - eller har i andre ideer?
mvh Torben

Fra : Torben

Dato : 24-04-08 14:54

Torben wrote:
> [...]
> afinstallere USB Controlleren, restarte og lade XP Pro/SP2
> finde Controlleren igen - eller har i andre ideer?

For en god ordens skyld - det løste problemet
mvh Torben