Godt bud på mediecenter
Fra : Jan Tønder

Dato : 23-04-08 13:31

Hejsa.

Jeg har længe kigget lidt på mediecentre. Jeg har dog ikke fundet
mediecentre i et rimeligt prisleje (under 10.000), som har virket
overbevisende. Én af de typiske mangler et et godt TV-tuner kort, så man
stadig kan optage TV i god kvalitet (har analog TV-signal). Andre vigtige
ting er naturligvis en god ydelse (men jeg behøver ikke en spillemaskine),
godt mediecentertastatur (med touch pad eller lignende), trådløst netkort,
USB og stor harddisk....og STØJSVAG - derfor gerne med CPU der typisk bruges
i bærbare, da behovet for køling dermed er minimeret.

Nogle gode bud?

Mvh Jan T

Fra : PA

Dato : 23-04-08 14:13

"Jan Tønder" <jan-tonder@FJERNDETTEmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle gode bud?
>
> Mvh Jan T
>
>Som du selv nævner bør man bruge mobile komponenter,
ellers larmer den i stuen.
Det gør den også ret meget dyrere.
Du bliver nok nød til at bygge den selv,
især hvis billedkvaliteten er viktig.
Blue ray -Digital tuner (floppytv) og grafikkort
med HDMI udgang er ting der bør være standart.
Alt dette vil ikke kunne laves for 10000 kr.

MVH Per

Fra : Jan Tønder

Dato : 24-04-08 07:01

> [...]
> Blue ray -Digital tuner (floppytv) og grafikkort
> med HDMI udgang er ting der bør være standart.
> Alt dette vil ikke kunne laves for 10000 kr.

Hej Per.

Ja du har nok ret - det er nok ikke muligt at holde sig under de magiske
10.000, som jeg har sat som max beløb.

Tak for dit svar.

Mvh Jan

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 02-05-08 17:51

> [...]
> bruges
> i bærbare, da behovet for køling dermed er minimeret.

Jeg har selv kigget en del på modellerne fra mm-vision. Der har man muligked
for at flere options og masliner både pasivt og aktivt kølede. og der er
flere modeller i til den pris. så prøv at tage et kig på
http://www.visionmediacenter.dk/

Med venlig hilsen Thorbjørn

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 02-05-08 18:14

http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=mediacenter

Dette link er nok sjovere hvis man vil køde lige fra mm-visiom.

Thorbjørn