Andet multimedie
bentjuul 3670
Tilføje fonts til CS3 ?
Fra : SpookiePower

Dato : 14-05-08 13:25

Jeg har tidligere brugt den font der
hedder Cataneo BT, og vil nu gerne bruge den igen
i CS3. Efter en formatering af min harddisk, ser jeg
at denne font mangler. Hvor finder man sådan en font
og hvordan tilføjer jeg den til CS3 ?

--
My Photo Gallery
www.anothermasterpiece.com

Fra : Max

Dato : 14-05-08 13:56

Hej SpookiePower

> at denne font mangler. Hvor finder man sådan en font
> og hvordan tilføjer jeg den til CS3 ?

Du har vel en backup af din font du bare skal installere igen.

--
Mvh Max

Fra : SpookiePower

Dato : 14-05-08 11:13

Desværre, men jeg har fundet den gratis på nettet.

Jeg har lagt den ind i windows/fonts men det hjalp ikke noget.

Fra : Max

Dato : 14-05-08 19:04

Hej SpookiePower

> Jeg har lagt den ind i windows/fonts men det hjalp ikke noget.

OK, du kører Windows, er det en ttf fil du har lagt i font folderen ?

--
Mvh Max

Fra : SpookiePower

Dato : 16-05-08 05:20

On 14 Maj, 20:03, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> OK, du kører Windows, er det en ttf fil du har lagt i font folderen ?

Ja, det er en ttf file. Jeg har bare kopieret den ind i windows/fonts.
Men den bliver ikke vist i nogle af mine programmer.

Fra : Max

Dato : 16-05-08 12:25

Hej

> Ja, det er en ttf file. Jeg har bare kopieret den ind i windows/fonts.
> Men den bliver ikke vist i nogle af mine programmer.

I kontrolpanelet vælger du Skrifttyper og under Filer
vælger du Installer ny skrifttype.

--
Mvh Max

Fra : SpookiePower

Dato : 16-05-08 05:35

On 16 Maj, 13:25, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> I kontrolpanelet vælger du Skrifttyper og under Filer
> vælger du Installer ny skrifttype.

Det var lige det jeg manglede at gøre. Mange tak :)

Fra : Max

Dato : 16-05-08 13:51

Hej SpookiePower

> Det var lige det jeg manglede at gøre. Mange tak :)

Velbekomme, og tak for tilbage meldingen.

--
Mvh Max