Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop CS3 - langsom mus
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 02-05-08 17:36

Hej gruppe.

Jeg har lige installeret CS3-pakken. Min mus er helt vildt langsom i
Photoshop - altså, som om indstillingerne for musen i resten af windows
bliver sat ud af kraft. Der er ingen problemer i de andre Adobe-programmer.
Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller har en idé til, hvad jeg
kan gøre ved det?

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-05-08 22:07

Trond Øyvind Hermansen wrote:

> Jeg har lige installeret CS3-pakken. Min mus er helt vildt langsom i
> Photoshop - altså, som om indstillingerne for musen i resten af windows

Hvilken mus og hvilken Windows-version har du?

Jesper Poulsen

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 13-05-08 21:03

Det er Windows XP og en Logitech Trackman Marble.

--
Mange venlige hilsner

Trond Øyvind Hermansen
www.oyvind.dk/design