100 grams IPA
Fra : Nyheder

Dato : 20-04-08 03:05

Hej NG

Jeg er vild med Ølfabrikkens 100 Grams IPA,men den er desværre udgårt
af produktion.

http://oelfabrikken.dk/hvad/tidligere-bryg/

Jeg vil derfor føre om der er nogen her som kender til foretninger der
liggerinde med et rest lager af dem.

Jeg bor ved Roskilde, men vil godt køre for at hente dem.

Hilsen

Sten

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-04-08 01:04

Nyheder skrev:
> [...]
> liggerinde med et rest lager af dem.
>
> Jeg bor ved Roskilde, men vil godt køre for at hente dem.

100 grams International Police Association??? *klør sig stærkt undrende
i knolden*

Venlig hilsen

Aragorn. Der vist skal i seng nu.

www.bmwmc.dk