hvor meget kan 9.1 barberes ?
Fra : ingen@email.dk

Dato : 18-07-01 07:58

System 9.1 fylder hos mig 33 mb. Jeg vil meget gerne have bragt det
længere ned, hvor langt skal jeg regne med at kunne få det bragt ned og
hvad skal jeg fjerne (PM 4400 og 96 mb ram)

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-07-01 11:20

<ingen@email.dk> wrote:

> System 9.1 fylder hos mig 33 mb. Jeg vil meget gerne have bragt det
> længere ned, hvor langt skal jeg regne med at kunne få det bragt ned og
> hvad skal jeg fjerne (PM 4400 og 96 mb ram)

DEt vil være nemmest hvis du fortæller hvad der ligger i systemmappen
samt hvilke programmer og funktioner du skal bruge.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

jeg har fået et sted at bo, men leder stadig efter en lejlighed

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 18-07-01 17:17

<ingen@email.dk> wrote:

> [...]
> længere ned, hvor langt skal jeg regne med at kunne få det bragt ned og
> hvad skal jeg fjerne (PM 4400 og 96 mb ram)

Hej Hygge-Jacob!

Prøv at vælge den låste minumumskonfuguration i Udvidelseskontrol og
start op på det, så kan du se hvor meget RAM det æder, det med tillæg af
de for dig uundværdlige udvidelser er minumum.

I dit tilfælde hvis du er meget i bekneb for RAM ville jeg anbefale at
nedgradere til OS 8.6 og 8.1 hvis det kniber meget! Begge systemer kan
med CarbonLib kører Carbon programmer.
--
Jesper Oersted.
"Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-07-01 07:19

ingen@email.dk wrote:

> System 9.1 fylder hos mig 33 mb. Jeg vil meget gerne have bragt det
> længere ned, hvor langt skal jeg regne med at kunne få det bragt ned og
> hvad skal jeg fjerne (PM 4400 og 96 mb ram)

Du skulle gerne kunne få det ned på 16-19mb med VM slået til, og det meste
af "det sjove" slået til.
--
MVH
Matin Edlich