Dagens ord: Heaven/himlen
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-03-08 21:14

For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
dagens ord:
Heaven/himlen

Og jeg vil lægge ud med Bob Dylan og "Knockin' On Heavens Door":
http://youtube.com/watch?v=m2feoIM9baI

Og fortsætter med INXS og "Heaven Sent":
http://youtube.com/watch?v=iHbWhCcapHg

Og til sidst: Meat Loaf med "Heaven Can Wait":
http://youtube.com/watch?v=RgbP8UGIddM

Følgende ord er allerede taget:
Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Away, Beautiful/Smuk, Bil, Birthday,
Black, Blue, Bike, Booze, Car, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Dirty, Dream, Duo, Evil, Eyes/øjne, Fantasi,
Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Friend/ven, Fun, Funk, Fysik/Physics,
Genial,Guitar, Girls/piger, grandprix, Hands, Hawaii, Heart, Heaven/himlen,
Heavy, Hello,
Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Jack, King, Life,
Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Milf, Monday, Mother, Night, Nobody,
Ocean, Peace, Pearl, Pets, Physics/fysik, Queen, Radio, Rain/Regn, Religion,
Road,
Robot, Rock, Rock'n'roll, Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov,
Small, Smile, Smoke, Snow, Son, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Sweet, Tal/Numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Tribute, Twins,
Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word, Work, World,
Yesterday, You/dig

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-03-08 21:20

Per Beer Hansen skrev:

>Heaven/himlen

Lisa Nilsson - Himlen runt hörnet
http://youtube.com/watch?v=R8JpnS4l8A0

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 25-03-08 21:21

Hej Per

> Og jeg vil lægge ud med Bob Dylan og "Knockin' On Heavens Door":
> http://youtube.com/watch?v=m2feoIM9baI

Så vil jeg gerne lægge en anden cover frem
Guns N Roses - Knocking On Heaven's Door
http://youtube.com/watch?v=vcWTTs8QVRc&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-08 21:27

On Tue, 25 Mar 2008 21:14:18 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
>dagens ord:
>Heaven/himlen

Ingen over, og ingen ved siden af:
http://youtube.com/watch?v=ayzhJKy8H_A

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-03-08 21:42

Alex Linaa skrev:

>Ingen over,

Røde Mor - Ta' på landet
http://youtube.com/watch?v=z_zw__sjunA

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Broegger

Dato : 25-03-08 22:16

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Så skal vi have denne! http://youtube.com/watch?v=deXeztCkDpo
Bryan Adams, heaven!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 25-03-08 22:21

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev news:Xns9A6CE28FE9059tbr@
130.225.247.90:

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> Så skal vi have denne! http://youtube.com/watch?v=deXeztCkDpo
> Bryan Adams, heaven!

Der fil jeg lige trykket send lidt hurtigt.

Vi skal da også have en rigtigt suppestegogis sang.
Teddy Edelmand http://www.youtube.com/watch?v=Alg3oHTAGqA

og Belinda Carlisle har også lavet en sang om himlen.
http://www.youtube.com/watch?v=VQahvFdQVu8

og sidste, men absolut ikke mindst, et af mine favorit numre. Mr.
Slowhand og hans fantastiske Tears in heaven.
http://www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : MM

Dato : 25-03-08 23:00

> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Queen skal da heller ikke glemmes, her er Heaven for Everyone:
http://www.youtube.com/watch?v=dKhFJcBztB4

Der er bl.a. også Live med nummeret Heaven:
http://www.youtube.com/watch?v=ZqEmw2Y2tVg

Hvis man har mod på noget lidt hårdere så er der Mercenary med "Screaming
From the Heavens"
Jeg kunne ikke finde et link til en youtube video, men her er Supremacy
V2.0: http://www.youtube.com/watch?v=-O-ixxD2WdM
Screaming From the Heavens kan dog downloades fra deres hjemmeside.

~MM

Fra : P.Petersen

Dato : 26-03-08 00:25

> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Her lidt politisk engageret musik fra vores naboer hinsidan:
Imperiet/Thåström.Alla vill til himlen
http://www.youtube.com/watch?v=OMVvHmBV_xs
og en til
http://www.youtube.com/watch?v=X0rKN4Q-yhY
og lige en sidste Bibel(Gud er død), så måske kommer vi ikke i himlen!?!
http://www.youtube.com/watch?v=vH9QECq9_Q8

Hilsen
Pelle

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-03-08 00:31

> [...]
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt

Så er Bachman Turner Overdrive og "Heaven Tonight" oplagt
http://www.youtube.com/watch?v=ERzXTRnq2MU

Level 42 - "Heaven In My Hands" skal også med
http://www.youtube.com/watch?v=15bzvHDZT5w

Og så slutter jeg med en god gammel disco klassiker
Tavares - "Heaven Must Be Missing An Angel "
http://www.youtube.com/watch?v=bmzWzfd2WN0

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : kautaq

Dato : 26-03-08 00:51

Per Beer Hansen

> dagens ord: Heaven/himlen

1 ½ time efter indtagelse af mescalin og resteniler, møder
du sankt peter i denne skikkelse og med disse ord:

Why all the flags at half mast
Why the murders the rage
Where the retainers of passion
Left from a sensible age

To wipe the wretched history
From this page
Why the people so bloated
What making cancerous sin
Where the godmerging shamans

To make new sense out of this din
To make beast calming music
Out of this din
Don't disrespect your parents

Rather calm their panic
Curb their distemper
Don't tamper with their rot
No diaper no rash

Put out the trash
It's a jinx it's a jinx

Tuxedomoon - Jinx
http://www.youtube.com/watch?v=0ptNZu_EAMY

I'm dying to die

Desværre er den rigtige tekst fjernet fra nettet af Tuxedomoon.
Hvorfor mon....

Fra : P.Petersen

Dato : 26-03-08 00:57

> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Lidt mere Paradis.
Enigma.Feel me Heaven:
http://www.youtube.com/watch?v=VYPWjjvcmKQ
og Westernhagen med en af de faste beboere. Jesus.
http://www.youtube.com/watch?v=9jfMkSI7YII
og så lige inden sengetid.
Oomph!. Gott ist ein popstar.
http://www.youtube.com/watch?v=v9C831c5WVQ

Hilsen
Pelle

Fra : Lars Frandsen

Dato : 26-03-08 05:57

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Stevie Wonder - Heaven is 10 zillion lightyears away
http://www.youtube.com/watch?v=Yk9XBPE3Hwk

Monty Python - Christmas in Heaven
http://www.youtube.com/watch?v=wkQhAVFxDFk

....og til sidst lidt australsk pop:
Tina Arena - Heaven help my heart
http://www.youtube.com/watch?v=Y9uWxEntElw

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-03-08 17:32

Lars Frandsen wrote:

> Monty Python - Christmas in Heaven
> http://www.youtube.com/watch?v=wkQhAVFxDFk

Og jeg synes, at du skal have stafetten for dette stykke udsøgte dejlige
musik.
Monty Python var nu geniale

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-03-08 08:30

Per Beer Hansen skrev:

>Heaven/himlen

Mike Oldfield - Innocent
http://www.youtube.com/watch?v=cEjp09W8DJQ

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-03-08 09:09

Per Beer Hansen wrote:
> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Lige 3 kolde fra kassen, som man siger ;)

Black Sabbath - Heaven And Hell
http://www.youtube.com/watch?v=NUJH7y1yK_E

2Pac - I Wonder If Heaven's Got A Ghetto
http://www.youtube.com/watch?v=mbiudJoO5kg

Garbage - As Heaven Is Wide (tilsyneladende ingen officiel video?)
http://www.youtube.com/watch?v=Rm9tzGxr2Ss

Fra : Per Hagemann

Dato : 26-03-08 14:38

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Maria McKee - Show me heaven

http://www.youtube.com/watch?v=7mpIBfXwJnk

Bee Gees - Too Much Heaven

http://www.youtube.com/watch?v=g8SdzBdgnaY

Moonjam - Gennem ild og vand (over himmel og hav)

http://www.youtube.com/watch?v=lykcyk6iYWM

Fra : Martin Bak

Dato : 26-03-08 17:09

> For at legen ikke skal dø helt ud, kommer der på opfordring her et nyt
> dagens ord:
> Heaven/himlen

Utroligt at denne ikke har været nævnt endnu:

Ginger Rogers and Fred Astaire: Cheek to Cheek
http://youtube.com/watch?v=NWmK9Xl82CU

--
Martin
www.martinbak.dk/