Underskrift indsamling mod vh1 danmark
Fra : gry@fam-ludvigsen.dk

Dato : 19-03-08 02:13

Det er sjællent jeg bliver skuffet men det er jeg over VH1 danmark.

Er der andre end mig der synes at det nye VH1 er skod?
Der er for meget snak og de har besluttet ikke at skrive årstal på
video info mere.
Dan Rachlin snakker for meget og der er ikke så stor variation i genre
og år mere.
Det gamle VH1 var netop godt fordi der var stor variation i årstal og
genre.
Der er allerede 2 danske musik kanaler, ingen af dem er kodet ind på
mit tv, da de ikke kan finde ud af at ryste posen med musik produceret
siden 1900.

JEG KRÆVER VH1 TILBAGE SOM DEN VAR!!!!!!

Derfor har jeg startet en underskift indsamling

http://www.vh1danmark.skrivunder.dk

Fra : Max

Dato : 19-03-08 09:27

Hej

> JEG KRÆVER VH1 TILBAGE SOM DEN VAR!!!!!!

Er du døv ?

Og hvad er VH1 ?

--
Mvh Max

Fra : Bruno

Dato : 19-03-08 18:13

Max wrote:

> Er du døv ?

Spørgsmålet er hvad du er. Man brokker sig da ikke hvis nogen råber en
enkelt linie som effekt, gem den slags til dem hvor alt er råben.

> Og hvad er VH1 ?

Imponerende konstruktivt indlæg. Hvorfor kommenterer du på noget du ikke
ved noget om.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 18:30

On Wed, 19 Mar 2008 18:13:06 +0100, Bruno <dont.use@this.address.ever>
wrote:

>Imponerende konstruktivt indlæg. Hvorfor kommenterer du på noget du ikke
>ved noget om.

Hvad er der nu galt med et simpelt spørgsmål?
Jeg ved heller ikke hvad VH1 er

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-08 10:26

> Hvad er der nu galt med et simpelt spørgsmål?
> Jeg ved heller ikke hvad VH1 er
>
> --
> vh Alex
> http://www.myspace.com/musikfotografen

Men med lidt god vilje, kunne det vel kaldes en Aage. ?

Men dog med en noget anderledes modtagelse.

Men jeg tror ikke jeg tør spørge, hvorfor )

Faktisk savner jeg Aage....

Han var den eneste, der næsten altid skrev, med en sprudlende begejstring.

VH1, ville jeg næppe savne, hvis den forsvandt.

M.V.H....Benny..

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-03-08 11:00

Benny Mortensen skrev:

> Faktisk savner jeg Aage....
>
> Han var den eneste, der næsten altid skrev, med
> en sprudlende begejstring.

Jeg abonnerer ikke på Aage, men du kan jo bare abonnere
på grupperne dk.medier.tv og dk.medier.radio. Der skriver
furboen flittigt.

--
Herluf
»deportér Akkari og alle andre illoyale imamer«

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-08 13:59

> [...]
>
> --
> Herluf
> »deportér Akkari og alle andre illoyale imamer«

Hej Herluf

Tja, savner Aage, eller hvad skal man sige....????

Måske mere det, at han skrev mere om, hvad der begejstrede ham...

Hvilket jo er temmeligt sjældent herinde

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-08 12:10

On Sun, 23 Mar 2008 13:59:09 +0100, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.inv> wrote:

>Hvilket jo er temmeligt sjældent herinde

Jamen hvad venter du dog på?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-03-08 08:50

> Jamen hvad venter du dog på?
>
> --
> vh Alex
> http://www.myspace.com/musikfotografen

Tja, det er i hvert fald ikke dig, for så havde jeg bare skrevet Birthe Kjær

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-08 14:15

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> wrote in message

> Tja, det er i hvert fald ikke dig, for så havde jeg bare skrevet Birthe
> Kjær

Ikke forstået???

I stedet for at brokke dig over at vi andre ikke viser begejstring, kunne du
jo egentlig bare gå forrest i denne begejstringsbølge.

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-03-08 10:56

> [...]
du
> jo egentlig bare gå forrest i denne begejstringsbølge.

Hej Alex

Bare rolig, det havde jeg heller ikke forventet ...

Det tror jeg, jeg vil udlade, for lige som Aage, elsker jeg musik, uanset
sværhedsgraden, og uanset om det er Rock, eller Dansk top, eller for den
sags skyld, Tysk Schlager musik. Og modsat dig, sætter jeg en ære i, at jeg
ejer op til rigtigt mange Dansk top plader....

Så jeg vil stadig foretrække, at tage til marked i Bondebakkeboligby, og
høre Birthe Kjær, fremfor at fare land og rige rundt, for at høre Deep
Purple. Så kan jeg endda stadig nå hjem og fodre, og sige godnat til
dyrene, og bare det alene, betyder mere for mig, end at både se og høre Deep
Purple. Om det så får mig til at syntes mindre om deres musik, end du gør,
skal jeg ikke kunne sige. Men jeg er næsten helt sikker på, at jeg holder
ikke så lidt mere af Birthe Kjærs musik, end du gør.... Skulle jeg placere
dem, i forhold til hinanden, er jeg bange for, at Deep Purple, ville blive
nummer 2.... Ja jeg er faktisk helt sikker på, at Birthe ville vinde
klart.... Men heldigvis, behøver de ikke konkurrere mod hinanden hos mig.

I øvrigt Alex.... Så brokkede jeg mig ikke.... Jeg efterlyste Aage's
sprudlende musik entusiasme, som herinde, forsvandt sammen med Aage....

Helt ærligt.... Så var du blandt dem, som kvalte musikglæden herinde, så du
burde vel være at finde, blandt foregangsmændende til genoplivningen. Syntes
du ikke også selv det ???.... Nå'e nej da )))

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-08 14:33

> I øvrigt Alex.... Så brokkede jeg mig ikke.... Jeg efterlyste Aage's
> sprudlende musik entusiasme, som herinde, forsvandt sammen med Aage....

Du skrev ordret at det var en mangelvare i dk.kultur.musik, at nogen skrev
begejstret om musik.
Det eneste jeg sagde var, at du jo selv kunne gå forrest, og derudover tror
jeg du skulle tage at læse lidt mere i gruppen, så ville du finde mange
begejstrede indlæg. Ok, ikke helt så naive som Åges, men mindre kan vel også
gøre det.

> Helt ærligt.... Så var du blandt dem, som kvalte musikglæden herinde

Øhh, nå. Det var sgu lidt af en nyhed for mig.

>, så du
> burde vel være at finde, blandt foregangsmændende til genoplivningen.
> Syntes
> du ikke også selv det ???.... Nå'e nej da )))

Nå nej da, jeg har jo ikke startet noget som helst her i gruppen. Det er
også rigtigt Benny

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-03-08 12:52

> [...]
>
> Øhh, nå. Det var sgu lidt af en nyhed for mig.

> Nå nej da, jeg har jo ikke startet noget som helst her i gruppen. Det er

Hej igen Alex

Tja, det skrev jeg godt nok.... Men er det at underdrive. ?

Hvordan mener du... Jeg skrev om min oplevelse, med F.eks Dave Dee &
Marmalade, som var helt forrygende. Desværre blev denne pragtoptræden,
efterfulgt af en katastrofeoptræden af Smokie....

Tja Aage var måske lidt ordflom.... Men hvordan var det, var det Fur du
skrev... Der tror jeg nu også, praktisk begavelse tæller lidt mere, end det
boglige... Jeg fik den opfattelse, at årets store begivenhed, var markedet i
Vildsund.
Det kan da godt være, det forekommer latterligt for dig.... Men for Aage,
var det stadig, Årets højdepunkt.
Han kunne begejstres af Kandis.... Hawaii... Kisser & Søren og hvad de nu
måtte hedde. Om det så gør ham enfoldig, tja, så må det vel være sådan.

Hvis du vil tolke det sådan, må det jo være lige modsat, at du fik startet
for meget, og hvor alt ikke nødvendigtvis, var godt. I hvert fald, syntes
jeg da ofte, at du gik, ikke bare over stregen, men langt over.... Og det
endda til tider, selv om det egentligt var Aage der havde ret... I hvert
fald efter min bedste overbevisning.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 13:41

> [...]
> endda til tider, selv om det egentligt var Aage der havde ret... I hvert

Jeg opgiver
Jeg gider ikke være med i din pisse-længst-konkurrence.
Du læser ikke hvad man skriver, og går målrettet efter at kaste med mudder.

over and out

/Alex

Fra : kautaq

Dato : 27-03-08 15:46

Alex Linaa

ROTFL!

> Jeg opgiver
> Jeg gider ikke være med i din pisse-længst-konkurrence.
> Du læser ikke hvad man skriver, og går målrettet efter at kaste med
> mudder.

Ja, det kommer der ikke noget godt ud af.

> over and out

Roger over and Whittaker.
http://www.youtube.com/watch?v=AY-2einPmd4

I Don't Believe In If Anymore - It Sanilusion!

- Et indlæg skrevet med stor entusiasme
Af Mike

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 17:28

On Thu, 27 Mar 2008 15:46:12 +0100, "kautaq" <kautaq@post2.tele.dk>
wrote:

>Roger over and Whittaker.
>http://www.youtube.com/watch?v=AY-2einPmd4
>
>I Don't Believe In If Anymore - It Sanilusion!

Haha

Men her er de rigtige "Roger and Over":
http://www.youtube.com/watch?v=Li3T4cHoY5Y

Fra : kautaq

Dato : 27-03-08 18:59

Alex Linaa

> Men her er de rigtige "Roger and Over":
> http://www.youtube.com/watch?v=Li3T4cHoY5Y

Hmm... Odder, Saksild og Solbjerg! Hvem er du af dem
på videoen?

Mike (inde i byen)

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 21:53

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> wrote in message

> Hmm... Odder, Saksild og Solbjerg! Hvem er du af dem
> på videoen?

Jeg ligger bag Volvoen med en skævbider i hånden. De nåede at gokke mig med
en donkraft, inden jeg fik klippet forstærkerkablet over

> Mike (inde i byen)

Tag dig i agt, "vennerne" kommer ind og gør den usikker i morgen

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-03-08 10:38

> [...]
> Jeg gider ikke være med i din pisse-længst-konkurrence.
> Du læser ikke hvad man skriver, og går målrettet efter at kaste med

Nej, det gjorde du heller ikke sidst, så det er der intet nyt i.

Lad mig straks påpege, at du startede....

Jeg savnede bare Aage's entusiasme....

Så der kunne du jo bare, have ladet den ligge... Ikke sandt.

Du ved jo på forhånd, at vi to, af uransagelige grunde, aldrig er enige.

M.V.H....Benny..

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 26-03-08 17:34

Benny Mortensen skrev:

> [...]
> herinde, så du burde vel være at finde, blandt foregangsmændende
> til genoplivningen. Syntes du ikke også selv det ???.... Nå'e nej da

Hvem var det der fandt på "dagens år"- og "dagens ord"-legene?

--
Herluf :·)

Fra : Max

Dato : 19-03-08 20:59

Hej Bruno

> Imponerende konstruktivt indlæg. Hvorfor kommenterer du på noget du
> ikke ved noget om.

Hvorfor svare du ikke istedet for at brokke dig, det ville være noget
mere konstruktivt. Men du kommentere måske bare for at kommentere ?

--
Mvh Max

Fra : Bruno

Dato : 20-03-08 02:15

Max wrote:
> Hej Bruno

> Hvorfor svare du ikke istedet for at brokke dig, det ville være noget
> mere konstruktivt. Men du kommentere måske bare for at kommentere ?

For det første fordi dit indlæg ikke virkede som du var interreseret i
hvad VH1, men bare skrev en mail for at brokke dig er og for det andet
fordi det ikke kræver meget at finde ud af hvad VH1 er.

http://www.google.dk/search?q=vh1&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Fra : Hauge

Dato : 20-03-08 09:26

Bruno wrote:
> ..og for det andet
> fordi det ikke kræver meget at finde ud af hvad VH1 er.

Næsten alle spørgsmål i gruppene kan der findes svar på via google, og det
er endda meget simpelt.
Så grupperne burde jo slet ikke være til spørgsmål, eller?

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 11:50

> Næsten alle spørgsmål i gruppene kan der findes svar på via google, og det
> er endda meget simpelt.
> Så grupperne burde jo slet ikke være til spørgsmål, eller?
>
> /Hauge

Tjah man kan tit undre sig over at folk skriver indlæg og stiller spørgsmål
og starter langvarige debatter, når det kun tager en brøkdel af tiden, at
søge tingene på Google....avs nu spildte jeg lige selv 45 sekunder

Fra : Hauge

Dato : 20-03-08 12:46

Hejsa bette Allan
Allan Krautwald wrote:
> Tjah man kan tit undre sig over at folk skriver indlæg og stiller
> spørgsmål og starter langvarige debatter, når det kun tager en
> brøkdel af tiden, at søge tingene på Google....

Jamen helt enig, 99% af det der spørges om, kan findes via Google eller
lign. på under 25 sekunder.

> avs nu spildte jeg
> lige selv 45 sekunder

Hehe, samme her

Mvh Hauge

Fra : Holst

Dato : 19-03-08 09:27

gry@fam-ludvigsen.dk wrote:

> Derfor har jeg startet en underskift indsamling

At du gider. Find dog en netradio, der er værd at høre på.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 11:01

Eller www.rockdukender.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-03-08 11:45

Alex Linaa wrote:

> Eller www.rockdukender.dk

Ja hvis du er heldig er der rent faktisk rock ind imellem

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 12:20

On Wed, 19 Mar 2008 11:44:52 +0100, Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote:

>Ja hvis du er heldig er der rent faktisk rock ind imellem

Efter kl. 19, når Alice Cooper tager over, er der ikke andet

Fra : Steen

Dato : 20-03-08 12:36

On 2008-03-19 11:44:52 +0100, Robert Eriksen <roe@adr.dk> said:

> Ja hvis du er heldig er der rent faktisk rock ind imellem

Hvis man er ret heldig.
Det er da pop i lang baner - Danmarks eneste rockradio siger de!
Der er nok ikke penge i at spille rock

Fra : Mathias

Dato : 19-03-08 10:57

gry@fam-ludvigsen.dk skrev:

> JEG KRÆVER VH1 TILBAGE SOM DEN VAR!!!!!!

Canal Digital viser stadig den gamle VH1.

De skulle hellere vise nogle koncerter. MTV viste på et tidspunkt en
koncert om ugen, men nu viser de kun reality shows. Det er en skam.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-03-08 11:24

gry@fam-ludvigsen.dk wrote:
> [...]
> video info mere.
> Dan Rachlin snakker for meget og der er ikke så stor variation i genre

Jeg har næsten ikke set den nye VH1, men jeg havde engang i forrige
årtusinde feriejob på en fabrik, hvor radioerne var indstillet på en
eller anden popmusikkanal, og det var for såvidt udmærket (jeg kan godt
lide popmusik), men alt for tit skete det at musikken holdt inde for at
et gakho'de ved navn Dan Rachlin kunne sige et eller andet fuldstændig
debilt og skingrende ligegyldigt.

> Det gamle VH1 var netop godt fordi der var stor variation i årstal og
> genre.

Helt enig. Desuden gør den nye VH1 også det som jeg, for nogle uger
siden, forudså at den ville gøre: Den spiller en masse dansk musik, ene
og alene fordi det er dansk. Dels har vi to andre musikkanaler der
allerede følger det princip, så hvorfor skal vi have en tredje, og dels
så virkede det rigtig fint med VH1e, som spille den danske musik som var
af *international* *kvalitet*, mens alt det andet på dejliste vis blev
frasorteret.

Hermed underskrevet (jeg er nummer 8).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-03-08 11:47

Peter Knutsen skrev:

>Hermed underskrevet (jeg er nummer 8).

Jeg troede det var dig der var nummer 9

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-03-08 11:41

<gry@fam-ludvigsen.dk> wrote:

> [...]
> siden 1900.
>

> JEG KRÆVER VH1 TILBAGE SOM DEN VAR!!!!!!
>
> Derfor har jeg startet en underskift indsamling

er der nogen der tvinger dig til at se VH1 ?

/thomas

Fra : Bruno

Dato : 19-03-08 18:17

Thomas von Hassel wrote:

> er der nogen der tvinger dig til at se VH1 ?

Når VH1 Danmark tager over for VH1 på hybridnettet, så er måske tale om
tvang der er bare tale om en forringelse. Forestil dig en af DR
radiokanalerne udskiftet med The Voice, så har du en parallel situation.

Mvh
Bruno

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-03-08 21:14

> [...]

> tvang der er bare tale om en forringelse. Forestil dig en af DR
> radiokanalerne udskiftet med The Voice, så har du en parallel situation.

mjaeh, det ved jeg ikke. Traditionel Radio og TV er på vej i graven
anyways ...

/thomas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-03-08 11:48

gry@fam-ludvigsen.dk wrote:
> [...]
> Der er allerede 2 danske musik kanaler, ingen af dem er kodet ind på
> mit tv, da de ikke kan finde ud af at ryste posen med musik produceret

Nogen der ved hvordan MTVs økonomi ser ud efter de regionaliserede?
Det var, så vidt jeg husker, en ganske udmærket kanal indtil den blev
splittet op i regioner.

Så var det pludselig slut med Rays Request, det der Toby Amies program
jeg ikke kan huske og Headbangers Ball blev konverteret til noget lal
med en latex-bimbo i front

Men man må vel formode der har været nogle tanker bag opdelingen.... gad
vide om de fik ret.

Fra : Martin T.

Dato : 21-03-08 07:03

> Så var det pludselig slut med Rays Request, det der Toby Amies program
> jeg ikke kan huske og Headbangers Ball blev konverteret til noget lal med
> en latex-bimbo i front

Jeg mener MTV nedlagde Headbangers Ball for flere år siden. Det skulle så
vidt jeg husker, at have læst, være MTV DK der har startet det igen.

Fra : kautaq

Dato : 19-03-08 12:12

gry@fam-ludvigsen.dk

> Det er sjællent jeg bliver skuffet men det er jeg over VH1 danmark.
> Der er for meget snak og de har besluttet ikke at skrive årstal på
> video info mere.

Her i Århus N har de fjernet Blue Hustler fra midnat på YouSee
- nu er der kun VH1 - det er sgu for dårligt!

> Dan Rachlin snakker for meget og der er ikke så stor variation i genre
> og år mere.

Dan Rachlin er et fjols.

Ps. Er det ikke noget der hører hjemme i tv-gruppen det her?

Fra : Bruno

Dato : 19-03-08 18:15

kautaq wrote:

> Ps. Er det ikke noget der hører hjemme i tv-gruppen det her?

Det handler om musik og i særdeleshed hvilken musik der er tilgængelig
eller ej, det synes jeg da nok hører hjemme her i gruppen.

Mvh
Bruno

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-03-08 11:42

kautaq skrev:

> Her i Århus N har de fjernet Blue Hustler fra midnat på YouSee
> - nu er der kun VH1 - det er sgu for dårligt!

Til gengæld er der tegnefilm om morgenen. Måske kan du bruge dem i
stedet?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : kautaq

Dato : 25-03-08 13:11

Peter Brandt Nielsen

> Til gengæld er der tegnefilm om morgenen. Måske kan du bruge dem i stedet?

Nå? Er det så dig der er Anders And?

Fra : gry@fam-ludvigsen.dk

Dato : 25-03-08 06:59

On 19 Mar., 18:17, Bruno <dont....@this.address.ever> wrote:

> [...]
> tvang der er bare tale om en forringelse. Forestil dig en af DR
> radiokanalerne udskiftet med The Voice, så har du en parallel situation.

Lige netop Bruno

Det er pokkers at de har valgt at tage den eneste gode musik kanal for
os der har en lidt bredere musiksmag.

Og jeg bliver stadigt lige irreteret hver gang jeg ser starten på en
video og der mangler album titel og årstal på streemeren.

hvor ville jeg dog ønske VH1e kom tilbage "suk"

Tak til jer der har underskrevet :)