Jeff Healy er død
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 13:04

http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article980522.ece

Øvda, jeg kommer til at savne hans sprøde guitar :(

/Alex

Fra : Holst

Dato : 03-03-08 13:05

Alex Linaa wrote:

> Øvda, jeg kommer til at savne hans sprøde guitar :(

Det kan ellers være, du kan købe den nu.

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 13:12

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan ellers være, du kan købe den nu.

Taktløs bemærkning

Fra : Sv-e

Dato : 03-03-08 13:14

Holst skrev:

> Det kan ellers være, du kan købe den nu.
Håber da din respektløshed behager dig selv for jeg finder den da højest
upassende !

/Sv-e

Fra : Hauge

Dato : 03-03-08 17:37

Sv-e wrote:
> Håber da din respektløshed behager dig selv for jeg finder den da
> højest upassende !

At folk kan blive hys over den kommentar, er mig en gåde. Undlad da at
kommentere det, hvis det er så ubehageligt.

Mvh Hauge, der ikke aner hvem manden er..

Fra : Sv-e

Dato : 03-03-08 17:54

Hauge skrev:

> At folk kan blive hys over den kommentar, er mig en gåde. Undlad da at
> kommentere det, hvis det er så ubehageligt.
>
> Mvh Hauge, der ikke aner hvem manden er..

Almindelig respekt for andre er vel at forvente fra voksne mennesker ?

/Sv-e

Fra : Hauge

Dato : 03-03-08 18:00

Sv-e wrote:
> Almindelig respekt for andre er vel at forvente fra voksne mennesker ?

Men ved at svare på trådens "dårlige" kommentar, gør vel bare at tråden
bliver mere respektløs..

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 03-03-08 18:07

"Sv-e" <sv-e@real.not> skrev i en meddelelse

> Almindelig respekt for andre er vel at forvente fra voksne mennesker ?

Jeg kan ikke se det respektløse. De dødsfald jeg har haft tæt på mig selv
ville have været endnu mere ubærlige, hvis ikke der kunne spases lidt. Der
er jo ikke tale om hån eller noget, blot en frisk kommentar.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 18:07

> Mvh Hauge, der ikke aner hvem manden er..

Hæ hæ nu går der næsten Åge i dig
Han plejer bare at skrive "hvem er det"

Fra : Hauge

Dato : 03-03-08 18:16

Allan Krautwald wrote:
> Hæ hæ nu går der næsten Åge i dig

Hov hov.. Du kommer over knæet, hvis jeg møder dig en dag Hmm, eller
også gir' jeg en øl..

> Han plejer bare at skrive "hvem er det"

Jeg har da trods alt en lidt mere alsidig musiksmag end Åge, om end det
undrer folk at jeg gider at høre både Demis Roussos, Italo, pop,
dansk-top-"musik", Kraftwerk, Telex, Jean Michel Jarre og techno.. Ja selv
tysk schlager kan der ryge på anlægget, men helst efter lidt kolde

Ups, vi er vist kommet lidt udover denne tråds mening.

Men uanset hvad, så kikkede jeg på den Youtube-link til et nummer med
<subject>, og det er heller ikke noget jeg kommer til at høre i fremtiden.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 03-03-08 19:06

Hej Hauge

> Men uanset hvad, så kikkede jeg på den Youtube-link til et nummer med

Er det her ikke noget du kan lide ?

Jeff Healey - While My Guitar Gently Weeps
http://www.youtube.com/watch?v=MJh3KaIKDAw

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 03-03-08 19:13

Max wrote:
> Er det her ikke noget du kan lide ?
> Jeff Healey - While My Guitar Gently Weeps

Joeh det er ikke det værste.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 03-03-08 19:21

Hej Hauge

> Joeh det er ikke det værste.

Ok, tænkte nok at jeg kendte dig lidt :)

Ps: jeg kan forøvrigt også godt lide Jim Reeves og Freddy Quinn :)

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 03-03-08 19:26

Max wrote:
> Ps: jeg kan forøvrigt også godt lide Jim Reeves og Freddy Quinn :)

Hehe, er heller ikke det værste :)
Men lad os få noget Heino

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 19:36

> Hehe, er heller ikke det værste :)
> Men lad os få noget Heino
>
> Mvh Hauge

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrgh *gys*

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-03-08 19:41

http://www.youtube.com/watch?v=yX57N5ORqvg

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 03-03-08 19:46

Ivan V. Klattrup wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=yX57N5ORqvg

Hehe, jeg må med skam sige, at jeg faktisk kan "synge" med på den

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 03-03-08 20:04

Hej Hauge

> Hehe, jeg må med skam sige, at jeg faktisk kan "synge" med på den

Min mor spillede disse plader med bl.a. Heino og Freddy Heimwe mens
jeg var en lille dreng, så jeg kan også synge med, og jeg kunne også
more mig da vi gik til tyrolerfest, her i byen havde vi nemlig to steder
hvor
der var diskotek i underetagen og tyrolerfest på førstesalen.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 20:56

> Hehe, jeg må med skam sige, at jeg faktisk kan "synge" med på den
>
> Mvh Hauge

Jeg er rystet!!!!

Fra : -= JF =-

Dato : 04-03-08 21:22

Hauge skrev:

> Men lad os få noget Heino

Hov hov hov... Ikke bande!

--
Mvh. John

Fra : -= JF =-

Dato : 04-03-08 21:25

Max skrev:

> Jeff Healey - While My Guitar Gently Weeps

Simpelthen en perle! Og jeg får ellers røde knopper af de fleste
Beatelss-coverversioner.

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 21:35

Så skal du have denne med: http://youtube.com/watch?v=I6pPSRintPs

Og denne: http://youtube.com/watch?v=ttTUT1maGdY

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Max

Dato : 04-03-08 21:51

Hej John

> Simpelthen en perle! Og jeg får ellers røde knopper af de fleste
> Beatelss-coverversioner.

Jeg kan kun give dig ret i begge dele, men der findes heldigvis
cover versioner der overgår originalen, den her er jeg sikker på
at de fire selv ville pege på som den bedste fortolker.

Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
http://youtube.com/watch?v=_wG6Cgmgn5U&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 21:57

On Tue, 4 Mar 2008 21:50:52 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
>at de fire selv ville pege på som den bedste fortolker.
>
>Joe Cocker - With A Little Help From My Friends

Jeg elsker bare den version, men jeg kender mange Beatles-fanatikere
der mener den er ødelagt ved at blive omsat fra 4/4 til 6/8

Fra : Max

Dato : 04-03-08 22:04

Hej Alex

> Jeg elsker bare den version, men jeg kender mange Beatles-fanatikere
> der mener den er ødelagt ved at blive omsat fra 4/4 til 6/8

Jeg tror faktisk at jeg en gang har hørt en af Beatlerne kommenter
den udgave meget pænt, kan dog ikke komme i tanke om hvem
det skulle være og heller ikke i hvad sammenhæng. Forøvrigt er
Joe Cocker jo et herlig eksempel på at man godt kan være en
fantastisk sanger selv om ens stemme ikke er så køn.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 22:19

> Jeg elsker bare den version, men jeg kender mange Beatles-fanatikere
> der mener den er ødelagt ved at blive omsat fra 4/4 til 6/8

Selvom jeg hører til Beatles-fanatikerne...så er jeg nu også ret vild med
Joes version
Og selvom jeg har svært at acceptere cover versioner af Lennon sange...så
vil jeg da lige nævne Roxy Musics version af Jealous Guy som brugbar.

Fra : -= JF =-

Dato : 04-03-08 22:39

Max skrev:

> Jeg kan kun give dig ret i begge dele, men der findes heldigvis
> cover versioner der overgår originalen, den her er jeg sikker på
> at de fire selv ville pege på som den bedste fortolker.
Helt enig!

> Joe Cocker - With A Little Help From My Friends

Lige præcis den er kyldegysende god!!!
Det var det nummer der fik mig til at lytte lidt mere til Joe.

(og så er han også lidt sjov at se på når han får spasmer/"danser" på
scenen

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-08 22:52

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> (og så er han også lidt sjov at se på når han får spasmer/"danser" på
> scenen

Ja og den er da helt galt med bevægelserne i Woodstock filmen

Fra : Broegger

Dato : 03-03-08 14:54

Holst <newsfeb08@shelter.dk> skrev news:47cbe974$0$2103
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det kan ellers være, du kan købe den nu.

*HOST* Galgenhumor når det er bedst!

RIP til Jeff, han lavede nogle fede ting!
http://www.youtube.com/watch?v=mj7ur_PZu6U

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Max

Dato : 03-03-08 18:53

Hej

> RIP til Jeff, han lavede nogle fede ting!
> http://www.youtube.com/watch?v=mj7ur_PZu6U

Der er så to døde legender på det klip,
må de hvile i fred.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 21:45

Holst wrote:

> Det kan ellers være, du kan købe den nu.

Fed sort humor! hehe

Fra : Steen Suder

Dato : 04-03-08 17:26

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article980522.ece
>
> Øvda, jeg kommer til at savne hans sprøde guitar :(

Også her.

Der var et minuts stilhed på Train før Joe Bonamassas koncert der i aftes.
Stærkt.

--
Steen Suder