Basim ??
Fra : Thomas H.

Dato : 29-02-08 22:45

Er jeg den eneste der er totalt lamslået over, at Basim bliver ved med at gå
videre i X-factor?
Jeg synes sgu det er en skændsel mod dem i konkurrencen der rent faktisk KAN
synge!

Lisa der røg ud, var røvkedelig og havde en kedelig melodi så på den måde
var det ok, men det er jo plat at teenagere med mobiltelefoner bliver ved
med at skulle bestemme en sangkonkurrence!

I sær her til sidst hvor der ikke er så mange tilbage, bliver det da mere og
mere tydeligt at Basim slet slet ikke hører til i det selskab, han synger
pivfalsk konstant og lyder som en tilfældig skoleknægt der kommer ind fra
gaden...

......er det noget med at man er bange for at blive boykottet af den
muslimske verden hvis han ryger ud?

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Max

Dato : 29-02-08 22:50

Hej Thomas

> Er jeg den eneste der er totalt lamslået over, at Basim bliver ved
> med at gå videre i X-factor?

Hvad har det med musik at gøre ?

--
Mvh Max

Fra : Thomas H.

Dato : 29-02-08 22:54

> Hvad har det med musik at gøre ?

Øøøh vel temmelig meget, da det er det hele showet går ud på.
Hvad er det du ikke forstår?

Fra : Max

Dato : 29-02-08 23:00

Hej Thomas

> Hvad er det du ikke forstår?

Hvor musiken er.

--
Mvh Max

Fra : Thomas H.

Dato : 29-02-08 23:05

> Hvor musiken er.

Ahh ok, dine højttalere virker ikke, fair nok.
Kig i de gule sider under radiomekanikere, måske kan de fikse det for dig,
men bland da os andre uden om det.

Fra : Max

Dato : 29-02-08 23:05

Hej Thomas

> Kig i de gule sider under radiomekanikere, måske kan de fikse det for
> dig, men bland da os andre uden om det.

Nej, du kan jo fortælle hvor musiken er i det program du omtaler.

--
Mvh Max

Fra : Sv-e

Dato : 29-02-08 23:15

Max skrev:
> Hej Thomas

> Nej, du kan jo fortælle hvor musiken er i det program du omtaler.

Der er da mange gode indslag, og at programmet er umusikalsk er jeg slet
ikke ening med dig i selvom der ikke er meget af min ynglingsmusik i det.

Men hvis du vil nedgøre kompetanterne ville det klæde dig at argumentere
dit udsagn.

Mvh
Sv-e

Fra : Max

Dato : 29-02-08 23:20

Hej Sv-e

> Men hvis du vil nedgøre kompetanterne ville det klæde dig at
> argumentere dit udsagn.

Jeg nedgør såmændt ikke nogen, men jeg mener bestemt
at det program jeg tilfældigvis overhørte totalt manglede
musikalske indslag.

--
Mvh Max

Fra : Sv-e

Dato : 29-02-08 23:33

Max skrev:
> Hej Sv-e

> Jeg nedgør såmændt ikke nogen, men jeg mener bestemt
> at det program jeg tilfældigvis overhørte totalt manglede
> musikalske indslag.

Ok, hvis du ikke mener at Heidi og Laura er kompetente og sang nogle
gode opsætninger uanset om man kan li genren, har jeg svært ved at tage
dine udsagn alvorligt, med mindre du kan påpege hvad de gjore forkert,
udover at synge noget du ikke kan li, det behøver jo ikke nødvendigvis
at være umusikalsk fordi det ikke rammer din smag, se dog lidt på
håndværket. Det virker mere som om du på forhånd har fravalgt
udsendelsen som seriøs.

/Sv-e

Fra : Thomas H.

Dato : 29-02-08 23:42

"Sv-e" <sv-e@real.not> skrev i en meddelelse

> Ok, hvis du ikke mener at Heidi og Laura er kompetente og sang nogle
> gode opsætninger uanset om man kan li genren, har jeg svært ved at tage
> dine udsagn alvorligt,

Ja jeg gider heller ikke spilde tid på at kommentere ham.

Fra : Max

Dato : 29-02-08 23:50

Hej Thomas

> Ja jeg gider heller ikke spilde tid på at kommentere ham.

Nej, du lagde jo selv så seriøst ud med de to sidste
linier i dit første indlæg, ikke ?

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 29-02-08 23:54

"Sv-e" <sv-e@real.not> skrev i en meddelelse

Du ved godt at du har fået staffetten, -ikk?

Fra : Sv-e

Dato : 29-02-08 23:59

Martin Bak skrev:
> "Sv-e" <sv-e@real.not> skrev i en meddelelse
>
> Du ved godt at du har fået staffetten, -ikk?

Jow jow, rolig og opdater din newsreader ;)

/Sv-e

Fra : Thomas H.

Dato : 29-02-08 23:19

> Nej, du kan jo fortælle hvor musiken er i det program du omtaler.

Du har suddet og set hele programmet, og mener ikke at nogle af deltagerne
bidrog med noget der minder om musik?

Fra : Max

Dato : 29-02-08 23:28

Hej Thomas

> Du har suddet og set hele programmet, og mener ikke at nogle af
> deltagerne bidrog med noget der minder om musik?

Jeg hørte (og så) aftenens udsendelse og i mine øre var der
ikke musik i det. Men mener du personligt at indslagene
var musik du har lyst til at høre på ud i fremtiden ?

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 29-02-08 23:34

> Hej Thomas

> Jeg hørte (og så) aftenens udsendelse og i mine øre var der
> ikke musik i det. Men mener du personligt at indslagene
> var musik du har lyst til at høre på ud i fremtiden ?

Måske skulle du studere konceptet for programmet før du dømmer. De enkelte
aftener er temalagt. I aften var temaet "Dansk"
Du skal ikke tage valget af numre for alvorligt. Det er i høj grad dommernes
valg. Du skal alene bedømme om sangerne kan synge og performe.
I deres fremtidige karriere (hvad jeg er sikker på at flere af dem får) vil
du sikkert få noget at høre som du vil glæde dig over.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 29-02-08 23:42

Hej Martin

> I deres fremtidige karriere (hvad jeg er sikker på at flere af dem
> får) vil du sikkert få noget at høre som du vil glæde dig over.

Det kan man da håbe på, mit problem ligger måske i at jeg "kikker"
den slags udsendelser med ørene. Jeg personlig er fløjtende
ligeglad med deres udseende og hvad der nu eller er, mine
øre dømmer tingene. Jeg er nok uegnet til at se den slags
programmer, den Buster udgave gav mig forøvrigt ondt i
mine tæer.

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 29-02-08 23:26

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Du har suddet og set hele programmet, og mener ikke at nogle af deltagerne
> bidrog med noget der minder om musik?

Jeg tror at Max er provokerende. Den salgs talentkonkurrencer er da også
provokerende. Men efter min mening, har der været en hel del mere musik i
X-factor end i noget andet talent program på de landsdækkende danske kanaler
(Scenen er din, Stjerne for en aften etc.)
Jeg er desuden forbløffet med dig over, at Basim fortsætter gang på gang.
Han ER virkelig ikke ret god. Men han har en stor del charme, og da det er
publikum der stemmer ham ind er det nok forklaringen. Der sidder nok
temmelig mange teenagetøser med glødende sms-knapper rundt omkring på
værelserne. Og så fred med det. De virkeligt talentfulde klarer sig nok uden
at vinde X-factor. Også Frederik, som var min personlige favorit. Han havde
noget vi ikke har set i Danmark før. Dygtige sangerinder har der altid
været.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : ME

Dato : 29-02-08 23:23

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> KAN synge!
>
> .....er det noget med at man er bange for at blive boykottet af den

Det skal nok passe, de sætter jo dagsordenen overalt i den
vestlige verden efterhånden.... Men vel osse den eneste
undskylning for at lade ham gå videre...

ME

Fra : Martin Bak

Dato : 29-02-08 23:30

"ME" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vestlige verden efterhånden.... Men vel osse den eneste
> undskylning for at lade ham gå videre...

Så du tror at publikum sidder ude i stuerne og tænker: Vi bliver nødt til at
stemme på ham Basim, selvom han er den dårligste, ja faktisk den eneste der
overhovedet ikke kan synge, for ellers kommer de slemme muslimer nok efter
os. Og så griber telefonen og komponerer en sms-besked? ...-Næppe!

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Thomas H.

Dato : 29-02-08 23:43

> [...]
> der overhovedet ikke kan synge, for ellers kommer de slemme muslimer nok
> efter os. Og så griber telefonen og komponerer en sms-besked? ...-Næppe!

Men hvorfor så? Der må da være snyd med i det så.

Fra : Martin Bak

Dato : 29-02-08 23:47

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor så? Der må da være snyd med i det så.

Næh. Fordi alle pupertetstøser har en mobiltelefon. Men intet musikøre.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : -= JF =-

Dato : 29-02-08 23:45

Thomas H. skrev:
> Er jeg den eneste der er totalt lamslået over, at Basim bliver ved med at gå
> videre i X-factor?

Knægten skulle sendes hjem med besked på at lære at synge og performe,
inden han melder sig til andre konkurrencer.

Totalt talentløs!
Og dommernes konstante falden på røven over hans charme og udstråling...
WHAT! Han har intet at byde på i denne sammenhæng!

--
Mvh. John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-03-08 09:39

> [...]

> gaden...
>
> .....er det noget med at man er bange for at blive boykottet af den

Hvordan kan det undre dig....

Musik har de sidste mange år, været lavet til de yngre årgange, og i meget
stor udstrækning til børneværelset.

Der blev Anti-Pirat Gruppen også meget aktuel, da vi kom frem til de små
årgange....

Så blev der kopieret, helt uden sidestykke.... Og Anti-Pirat Gruppen, skulle
forestille, at være et Hit...

Nu er det langt om længe, ved at gå op for dem, at de egentligt snarere,
producerede musik, til nogle børn, som menneskene glemte at få )....
Undskylder lidt overfor børnene, at jeg hermed bruger Ulf Pilgårds
opdeling....
Altså den med " Mennesker, Børn & Penge "....

Desværre, blev mennesker så også, så uhyggeligt fixeret på genrer, så det
kostede alle de små spillesteder livet, så det, blot at være en lokalt kendt
gruppe idag, vel nærmest er et ukendt begreb.... Ja faktisk er det længe
siden, jeg har set en annoncering af et enkebal, eller for de unge på 40....
Og helt ærligt.... Det er rigtigt synd, både for menneskene, men også for
musikken.

M.V.H....Benny..