Dagens ord "Milf"
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-02-08 19:46

Dagens ord "Milf"

Nena featuring Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime
http://youtube.com/watch?v=LVOiUHo3WSE

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Arm, Army, Beautiful/Smuk, Birthday,
Black,
Blue, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo,
Evil, Eyes/jne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial,
Hands, Hawaii, Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane,
Jack, King, Life, Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Monday, Mother, Night,
Nobody, Ocean, Peace, Pearl, Pets, Queen, Radio, Religion, Road, Rock,
Rock'n'roll, Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke,
Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work, World, Yesterday, You/dig,

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 27-02-08 20:01

Hej Ivan

> Dagens ord "Milf"

Kan du ikke lige forklare det ord, det står ikke i
min ordbog og giver mærkelige film på tuben :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:10

On Wed, 27 Feb 2008 20:00:56 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Kan du ikke lige forklare det ord, det står ikke i
>min ordbog og giver mærkelige film på tuben :)

LOLDA, stakkels Max. Pas nu på pulsen

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Max

Dato : 27-02-08 20:23

Hej Alex

> LOLDA, stakkels Max. Pas nu på pulsen

Bare rolig, den sker ikke noget med mig :)

Men det er måske det her der efterlyses ?

Dolly Parton - Jolene
http://www.youtube.com/watch?v=bEbh0SWandU

Ikke min kop te, men derimod den her (med de læber)

Blondie - Heart of Glass
http://www.youtube.com/watch?v=oUG0GjdoGHE

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:27

On Wed, 27 Feb 2008 20:22:55 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Bare rolig, den sker ikke noget med mig :)

Så er jeg mere rolig.

>men derimod den her (med de læber)
>
>Blondie - Heart of Glass
>http://www.youtube.com/watch?v=oUG0GjdoGHE

Den kom du 1 minut for sent med, så de læber er mine, mine,
mine.....!!!!!!!

Fra : Max

Dato : 27-02-08 20:30

Hej Alex

> Den kom du 1 minut for sent med, så de læber er mine, mine,
> mine.....!!!!!!!

Ok, så snupper jeg disse

Tanya Tucker - Not Fade Away
http://www.youtube.com/watch?v=8U6M3_Y1Fm0

Ps: har du LP albummet TNT med hende ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:43

On Wed, 27 Feb 2008 20:29:39 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Ps: har du LP albummet TNT med hende ?

Nej, desværre ikke

Fra : Max

Dato : 27-02-08 20:42

Hej Alex

> Nej, desværre ikke

Hvis du møder det, så prøv at lukke det op :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:52

On Wed, 27 Feb 2008 20:42:25 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hvis du møder det, så prøv at lukke det op :)

Jeg kan kun finde forsiden på nettet, men det er heller ikke så ringe
endda:
http://www.thespacebar.co.uk/ebayscans/66652.jpg

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 20:13

Max wrote:

> Kan du ikke lige forklare det ord, det står ikke i
> min ordbog og giver mærkelige film på tuben :)

Ja, den slags film er der også.

http://en.wiktionary.org/wiki/MILF

forklarer ganske godt, hvad det betyder.

Groft sagt søges der vel nu musik med lækre kvinder i en mere moden alder.

Madonna - Frozen
http://www.youtube.com/watch?v=9xtYEX9KDwY

Hun er for lækker!

Fra : Max

Dato : 27-02-08 20:15

Hej Holst

> Madonna - Frozen
> http://www.youtube.com/watch?v=9xtYEX9KDwY
>
> Hun er for lækker!

Hun har nu alle dage været ulækker, hun minder
for meget om en dreng.

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 20:26

Max wrote:

> Hun har nu alle dage været ulækker, hun minder
> for meget om en dreng.

Ja, smag og behag er forskellige - i såvel musik som kvinder.

Fra : Max

Dato : 27-02-08 20:31

Hej Holst

> Ja, smag og behag er forskellige - i såvel musik som kvinder.

Ja, heldigvis, verdenen ville være et kedelig sted
hvis vi alle fandt behag i det samme.

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 20:40

Max wrote:

> Ja, heldigvis, verdenen ville være et kedelig sted
> hvis vi alle fandt behag i det samme.

Det er nemlig lige det. Hvis alle havde samme smag, så kunne jeg jo ikke
have en bedre smag end andre.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:44

On Wed, 27 Feb 2008 20:30:55 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Holst

>Ja, heldigvis, verdenen ville være et kedelig sted
>hvis vi alle fandt behag i det samme.

Du mener sådan et sted hvor alle løber efter blondinerne, hører
rockmusik, og drikker Jack D?

Hvad er der nu så kedeligt ved det?

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 21:02

Alex Linaa wrote:

> Du mener sådan et sted hvor alle løber efter blondinerne, hører
> rockmusik, og drikker Jack D?
>
> Hvad er der nu så kedeligt ved det?

George Bush er præsident der, og 80 % af blondinerne er overvægtige.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 21:34

On Wed, 27 Feb 2008 21:01:54 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

>George Bush er præsident der, og 80 % af blondinerne er overvægtige.

Dit glas er halvtomt, ikke?

Der hvor Bush kommer fra hører de countrymusik, og ingen af
blondinerne er ægte.

Jeg taler om det rigtige paradis, ikke United Big Bluff

Fra : Holst

Dato : 27-02-08 22:30

Alex Linaa wrote:

> Jeg taler om det rigtige paradis

Jeg tror, man drikker gin der.

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 23:19

On Wed, 27 Feb 2008 22:30:14 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

>Jeg tror, man drikker gin der.

Ydrk, så hellere:
http://youtube.com/watch?v=1ZnUlIA58P4

Fra : Max

Dato : 27-02-08 21:14

Hej Alex

> Du mener sådan et sted hvor alle løber efter blondinerne, hører
> rockmusik, og drikker Jack D?
>
> Hvad er der nu så kedeligt ved det?

Det kedelige ved det er at jeg foretrækker brunetter, blues
og single malt.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 21:34

On Wed, 27 Feb 2008 21:14:21 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Det kedelige ved det er at jeg foretrækker brunetter, blues
>og single malt.

Sådan en afviger kan vi ikke bruge i paradiset

Fra : Max

Dato : 27-02-08 22:02

Hej Alex

> Sådan en afviger kan vi ikke bruge i paradiset

Og hvad så, himlen eller helvede, man har vel venner
begge steder og hvad betyder det om vingerne er
sorte eller hvide, bare man kan flyve :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 22:08

On Wed, 27 Feb 2008 22:02:09 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Og hvad så, himlen eller helvede, man har vel venner
>begge steder og hvad betyder det om vingerne er
>sorte eller hvide, bare man kan flyve :)

Præcis, og når blondinerne er gået under bordet, rockmusikerne er
visne, og der ikke er mere Jack D, kommer jeg over og låner hos dig

Fra : Max

Dato : 27-02-08 22:30

Hej Alex

> Præcis, og når blondinerne er gået under bordet, rockmusikerne er
> visne, og der ikke er mere Jack D, kommer jeg over og låner hos dig

Du beholder din Blondie og jeg beholder min single malt (den bliver
kun bedre med aldren) og så er den ikke længre :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 23:18

On Wed, 27 Feb 2008 22:29:31 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Du beholder din Blondie og jeg beholder min single malt (den bliver
>kun bedre med aldren) og så er den ikke længre :)

Ja blondiner bliver sikkert ikke bedre med alderen
Single malt er ok foran pejsen, men sguda ikke til en rockkoncert.
Hver ting til sin tid.

Men siden du ikke vil dele, så beholder jeg både blondinerne, min
single malt, og også Jack D. Men kom ikke og piv over at du keder dig
sammen med de sofistikerede brunetter og jeres single malt-"party",
når du ser hvor meget gang der er i gaden ovre hos os

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 14:38

> Hej Alex

> Og hvad så, himlen eller helvede, man har vel venner
> begge steder og hvad betyder det om vingerne er
> sorte eller hvide, bare man kan flyve :)

Jeg tror, at vingerne bliver svedt af i helvede.
Så hellere sidde på en sky sammen med Jim Morrison og John Lennon!

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 14:44

On Thu, 28 Feb 2008 14:37:40 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Jeg tror, at vingerne bliver svedt af i helvede.
>Så hellere sidde på en sky sammen med Jim Morrison og John Lennon!

Jim Morrison sidder dælme ikke på en sky

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 15:01

> Jim Morrison sidder dælme ikke på en sky

Jeg vælger at tro, at han gør!
Han var bare for dejlig.
Han gjorde jo ikke onde ting.
Det kan godt være, at han var lidt vild og grænseoverskridende, men ikke
direkte ond.
Uha, han var lækker!

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 15:08

On Thu, 28 Feb 2008 15:01:15 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Jeg vælger at tro, at han gør!
>Han var bare for dejlig.
>Han gjorde jo ikke onde ting.
>Det kan godt være, at han var lidt vild og grænseoverskridende, men ikke
>direkte ond.

Sex, drugs & rock'n'roll er nok alligevel ikke de bedste adgangskort
hos Sct. Peter, skulle man mene

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 15:28

> Sex, drugs & rock'n'roll er nok alligevel ikke de bedste adgangskort
> hos Sct. Peter, skulle man mene

Drugs har jeg aldrig brugt, men ellers regner jeg da med, at Sct. Peter står
og byder mig velkommen, engang.
Jeg tror, at de der bliver sendt den anden vej, er dem, der har været onde
mod andre.
Så, jeg har planer om at se Jim Morrison

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 16:41

On Thu, 28 Feb 2008 15:27:50 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> [...]
>mod andre.
>Så, jeg har planer om at se Jim Morrison

Det er altid rart at kunne gradbøje ting, det giver ligesom lidt mere
plads

Jeg regner højst med at skulle have en øl i baren med Curt Corbain,
for hvis han ikke er i Nirvana, hvem skulle så være der?

Fra : Holst

Dato : 28-02-08 15:16

Pernille wrote:

> Jeg vælger at tro, at han gør!
> Han var bare for dejlig.
> Han gjorde jo ikke onde ting.
> Det kan godt være, at han var lidt vild og grænseoverskridende, men ikke
> direkte ond.
> Uha, han var lækker!

Men vil han gide sidde på en sky?

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 15:29

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Men vil han gide sidde på en sky?

Ja da! Når bare han holder mig i hånden...

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 16:43

On Thu, 28 Feb 2008 15:16:06 +0100, Holst <newsfeb08@shelter.dk>
wrote:

>Men vil han gide sidde på en sky?

Gu' vil han ej.
Han vil ikke være at finde noget sted hvor der ikke er masser af
cigarer, whisky og villige kvinder

Fra : Broegger

Dato : 28-02-08 17:20

Alex Linaa <www.linaa.com> skrev news:ljlds3d7sd93l4ktlp2benu25av001ao47@
4ax.com:

> Gu' vil han ej.
> Han vil ikke være at finde noget sted hvor der ikke er masser af
> cigarer, whisky og villige kvinder

Og hvem siger der ikke er det i himlen? Ellers er det da ikke værd at
stræbe efter. Der er jo også nogle der ved der er en masse jomfruer.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-02-08 09:12

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote in message
> Alex Linaa <www.linaa.com> skrev news:ljlds3d7sd93l4ktlp2benu25av001ao47@

> Og hvem siger der ikke er det i himlen? Ellers er det da ikke værd at
> stræbe efter.

Nej Præcis, så lad dog være

>Der er jo også nogle der ved der er en masse jomfruer.

Jeg har hørt at der er gået noget tabt i oversættelsen, så det i stedet er
72 dadler. Der er nogen der bliver slemt skuffede der

/Alex

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 17:45

> Gu' vil han ej.
> Han vil ikke være at finde noget sted hvor der ikke er masser af
> cigarer, whisky og villige kvinder

Havde han mødt mig, i tide, så var det aldrig gået med ham, som det gjorde!

Fra : Max

Dato : 28-02-08 17:51

Hej Pernille

> Havde han mødt mig, i tide, så var det aldrig gået med ham, som det
> gjorde!

Jo da, du var bare gået med :)

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 18:09

> Hej Pernille

> Jo da, du var bare gået med :)

Næ-nej!
Han manglede bare mig. Så behøvede han ikke alt det andet.

Fra : Ukendt

Dato : 29-02-08 09:13

Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Næ-nej!
> Han manglede bare mig. Så behøvede han ikke alt det andet.

Godt han ikke gjorde så, for ellers havde du været skyld i at musikken
aldrig var blevet til noget :)

/Alex

Fra : Pernille

Dato : 29-02-08 13:33

> Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Godt han ikke gjorde så, for ellers havde du været skyld i at musikken
> aldrig var blevet til noget :)

Ja, det er svært at vælge...
Musikken er jo fantastisk!
Måske kunne jeg bare følge med på sidelinien...
- Nah... Det kan godt være, at jeg skal gelmme alt om ham...
Godt, at vi kan nyde ham på Youtube!

Fra : Pernille

Dato : 27-02-08 20:55

> Ja, den slags film er der også.
>
> http://en.wiktionary.org/wiki/MILF
>
> forklarer ganske godt, hvad det betyder.
>
> Groft sagt søges der vel nu musik med lækre kvinder i en mere moden alder.

Nej Nej Nej!
Det, som vi har brug for er lækre mænd.
Sådan nogle som Jim Morrison!
Desværre er han jo ikke mere. - Gad vide, hvordan han ville have set ud i
dag...
Men, er det ikke i "The End" han synger "Mother! I want to rape you!"
Men, et hvilket somhelst klip men den mand er da bare for lækkert!
Jeg ser, om jeg kan finde noget med Poul Krebs. Han er nemlig også for
lækker.
Må mænd indgå her?

Fra : kautaq

Dato : 27-02-08 20:58

Pernille

> Må mænd indgå her?

Selvfølgelig må vi det - fyr løs!

Fra : Pernille

Dato : 27-02-08 21:14

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Pernille

> Selvfølgelig må vi det - fyr løs!

Her er en fyr, som jeg bare synes er sååååååååååååååå sød!
Han synger "Little Woman". Og han hedder Bobby Sherman.
En sang af ældre dato, - men det gør jo ikke manden i klippet mindre lækker!
Uha!
!!!
http://www.youtube.com/watch?v=tW90tW-a_5c
-enjoy!
Og så håber jeg, at jeg ikke kludrer i det denne gang...

Fra : Martin Bak

Dato : 27-02-08 20:11

> Hej Ivan

> Kan du ikke lige forklare det ord, det står ikke i
> min ordbog og giver mærkelige film på tuben :)

Det er ikke et ord, det er en forkortelse. Hvordan vi skal vælge musikklip
udfra det er lidt mere kryptisk.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=milf

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Pernille

Dato : 27-02-08 20:50

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er ikke et ord, det er en forkortelse. Hvordan vi skal vælge musikklip
> [...]
Ku' man få et bud på, hvad det her "Milf" handler om...

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:53

http://da.wikipedia.org/wiki/Milf

Fra : Per Hansen

Dato : 28-02-08 01:40

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Hej Ivan

> Kan du ikke lige forklare det ord, det står ikke i
> min ordbog og giver mærkelige film på tuben :)

MILF: Mother I Like to Fuck
No wonder du får underlige videos
Så prøv at søge på dens "naughty lillebror" YouPorn
http://youporn.com/search?query=milf

--
Per Hansen

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 14:39

"Per Hansen" <onoman99***opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> MILF: Mother I Like to Fuck
> No wonder du får underlige videos
> Så prøv at søge på dens "naughty lillebror" YouPorn
> http://youporn.com/search?query=milf

Jeg sagde ikke Fuck - jeg sagde rape.

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 14:52

> [...]
>>

> MILF: Mother I Like to Fuck
> No wonder du får underlige videos
> Så prøv at søge på dens "naughty lillebror" YouPorn

Ok, du får ret!
Det er, åbenbart, for længe siden, at jeg har hørt den.
Men, det kan vel gå ud på ét... eller hva'?

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:22

On 27 Feb 2008 18:46:28 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Dagens ord "Milf"

Så slipper vi ikke uden om Debbie Harry:
http://youtube.com/watch?v=oUG0GjdoGHE

Vi fortsætter med Alannah Myles:
http://www.youtube.com/watch?v=Ut09zkRoG0g

og slutter af med Annie Lennox:
http://www.youtube.com/watch?v=QQHrspjw4aA

Se, det blev lige en helt perfekt aften

Fra : Peter Holm

Dato : 27-02-08 20:44

Alex Linaa wrote:

> Så slipper vi ikke uden om Debbie Harry:
> http://youtube.com/watch?v=oUG0GjdoGHE

så en afdanket Debbie i Vega sidste år. Ikke meget milf over det, tro mig!

Peter

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 27-02-08 20:40

> Dagens ord "Milf"

Marlene Dietrich - Lili Marleen
http://www.youtube.com/watch?v=RCRMdh7kXQs&feature=related

VH Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:42

On Wed, 27 Feb 2008 20:40:01 +0100, "Pernille Højgaard"
<ph@praxis.invalid> wrote:

>Marlene Dietrich - Lili Marleen
>http://www.youtube.com/watch?v=RCRMdh7kXQs&feature=related

Jeg troede faktisk ikke at kvinderne ville bidrage til milf -
Tankevækkende

Fra : Max

Dato : 27-02-08 20:44

Hej Alex

> Jeg troede faktisk ikke at kvinderne ville bidrage til milf -
> Tankevækkende

Det drejer sig om musik ikke ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 20:53

On Wed, 27 Feb 2008 20:43:57 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Det drejer sig om musik ikke ?

Nå ja, jeg var vist for nem at afspore

Fra : Max

Dato : 27-02-08 21:18

Hej Alex

> Nå ja, jeg var vist for nem at afspore

Så kan du få en vejrmelding :)

Weather Girls - Its Raining Men
http://www.youtube.com/watch?v=mWwyjmSbJPs

--
Mvh Max

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 27-02-08 23:14

Alex Linaa wrote:
> Jeg troede faktisk ikke at kvinderne ville bidrage til milf -
> Tankevækkende

Hmm hvorfor ikke?

En af de super skønne af slagsen
http://www.youtube.com/watch?v=M6gko7YyIcE

/ den ene halvdel af Fhd

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 27-02-08 23:27

og der er da også denne
http://youtube.com/watch?v=yNvOPN1LoQ4

Sej øse

/ den ene halvdel af Fhd

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 23:30

On Wed, 27 Feb 2008 23:27:26 +0100, "Flying Hotdogs"
<info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote:

> / den ene halvdel af Fhd

http://acronyms.thefreedictionary.com/FHD

????

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 27-02-08 23:35

Alex Linaa wrote:

> http://acronyms.thefreedictionary.com/FHD

*fnis* der er da frit valg på alle hylder

/ Flying HotDogs - female version

Fra : .J.S...

Dato : 27-02-08 20:50

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message
> Dagens ord "Milf"

Diana Ross : Muscles
http://www.youtube.com/watch?v=EFJO5LcWGfk

mvh/JS

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-02-08 21:10

..J.S... wrote:
> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

Så må vi jo ha' denne her med:
Lita Ford med "Kiss Me Deadly":
http://www.youtube.com/watch?v=6sa-4A7RrP8

Og hvad med denne her:
Sabrina med "Boys":
http://www.youtube.com/watch?v=_bZr3UpEpx0

Og så vil jeg slutte af med denne her:
Melanie med "Brand New Key":
http://www.youtube.com/watch?v=xd7MVwET0QY

Hvordan nogle af dem ser ud i dag, det ved jeg dog ikke

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-02-08 21:11

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
> Melanie med "Brand New Key":
> http://www.youtube.com/watch?v=xd7MVwET0QY
>
> Hvordan nogle af dem ser ud i dag, det ved jeg dog ikke

Hov, den smuttede ind som et svar til JS, det skulle selvfølgeligt have
været et svar til Ivan

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Bak

Dato : 27-02-08 21:05

> Dagens ord "Milf"

Totalt fedt og overhørt nummer:
Sneakers - Ufo
http://www.youtube.com/watch?v=bktohGRk9YI

Anne Linnet: Misbrugt og forladt
Sunget af Sanne selvfølgelig, og med komponisten på violin og i tilgift et
glimt af Mylle himself.
http://www.youtube.com/watch?v=PIk0hD6wqHo

Og når vi nu har haft Sanne og Anne skal vi naturligvis også have Hanne:

Hanne Boel - No love at all
http://www.youtube.com/watch?v=-HitpBxz0lI

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Anders M

Dato : 27-02-08 21:44

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=PIk0hD6wqHo
>
> Og når vi nu har haft Sanne og Anne skal vi naturligvis også have Hanne:

Glimrende

Inspireret deraf havde jeg gerne linket til en tube-film med Anne Linnet
Band - Du Er Lige Her (hvor det vist nok er Lis Sørensen på vokal), men den
finder man sådan ikke bare lige.

Ærgerligt, for det er en fuldstændig overset perle.

Hvis nogen vil give mig et lynkursus i hvordan man nemt kan lave en
tube-film med sangen (og en ligegyldig sort skærm på billedesiden), gør jeg
gerne en indsats.

-
Anders M

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-02-08 19:46

Martin Bak skrev:

>Totalt fedt og overhørt nummer:
>Sneakers - Ufo

Ja, stafetten er hermed givet videre.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : .J.S...

Dato : 27-02-08 21:35

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message
> Dagens ord "Milf"

synge kan de i hvert fald...

Bonnie Tyler - Total Eclipse of The Heart
http://www.youtube.com/watch?v=55nTwg5NIPM

Mireille Mathieu Non je Ne Regrette rien
http://www.youtube.com/watch?v=w5uzdwlvWJk

Så er der også lidt til damerne
Mireille Mathieu Julio 1980 Par Hasard
http://www.youtube.com/watch?v=mkeHfq7H8mQ

mvh/JS

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 14:56

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Så er der også lidt til damerne
> Mireille Mathieu Julio 1980 Par Hasard
> http://www.youtube.com/watch?v=mkeHfq7H8mQ

Nu holder du! Ham Julio gør mig syg.
Hele mit tastatur er ødelagt!
Ka' du ikke komme med et ordentligt bud?

Fra : .J.S...

Dato : 28-02-08 17:31

http://www.youtube.com/watch?v=ipZDG6__Zfc

Fra : P.Petersen

Dato : 28-02-08 17:45

> "Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> http://www.youtube.com/watch?v=ipZDG6__Zfc

Lol.
Freds sexuelle orientering er vist ikke lige rettet mod det køn som Pernille
tilhører.
Så Fred er vel snarere en FILF.
Hilsen
Pelle

Fra : Pernille

Dato : 28-02-08 17:49

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> http://www.youtube.com/watch?v=ipZDG6__Zfc

Hvis der er 3 ting, som jeg synes er totalt U-sexet, så er det:
1. Mænd med hentehår.
2. Mænd der er selvoptagede
3. Mænd, der overdriver bodybuilding.
Rækkefølgen betyder ikke så meget.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 27-02-08 22:06

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> enriched usenet with:

> Dagens ord "Milf"

Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth
http://www.youtube.com/watch?v=VQahvFdQVu8

Nelly Furtado - Turn Off The Light
http://www.youtube.com/watch?v=QnWZwhxuNZQ

Nina Gordon - Tonight And The Rest Of My Life
http://www.youtube.com/watch?v=BiNf6uDhMac

Ifølge Wikipedia lever alle tre op til M'et i Milf, og i min bog lever de
op til ILF-delen uden problemer

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Broegger

Dato : 27-02-08 22:19

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev news:47c5b004$0$15887
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Dagens ord "Milf"
Tina Turner! Private Dancer... men hun er nok ved at være LIIIDT for
gammel!
http://www.youtube.com/watch?v=NkBii8gujrY

Og så er der den Irske udgave. Mary Black. Her med song for Ireland
http://www.youtube.com/watch?v=UR1SCDmJVxE

og fra Danmark kan vi tage Anne Linnet. Barndommens gade.
http://www.youtube.com/watch?v=4fjdncQINL8

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : kautaq

Dato : 28-02-08 15:05

Ivan V. Klattrup skrev:

> Dagens ord "Milf"

Jeg kan kun komme i tanke om een sang der hylder
den modne kvinde, og det er Jørgen Olsens sang
'Smuk som et stjerneskud', en sang han skrev til sin
kone, som bliver smukkere år efter å-år.

Men den gider jeg ikke spille og vidste heller ikke hvad
jeg skulle finde på, før jeg bladrede i JPs netavis.
Det handler om en mor der hitter på YouTube.

The Mom Song Sung to William Tell Overture with Lyrics
http://www.youtube.com/watch?v=RxT5NwQUtVM

Det var da frygteligt, men hver sin smag. Artiklen er her:

http://jp.dk/kultur/article1281402.ece

Mikey