Dagens ord er LIVE
Fra : Sv-e

Dato : 24-02-08 10:11

Takker for stafetten

Listen over ord der er brugt:

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Birthday, Black,
Blue, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo,
Evil, Eyes/jne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial,
Hawaii, Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Jack,
King, Life, Light/Lys, Live, Love, Luft/Ilt, Monday, Mother, Night,
Nobody, Ocean,
Peace,
Pearl, Pets, Queen, Radio, Religion, Road, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke, Snow,
Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work, World, Yesterday, You/dig,

Starter selv ud med en heftig livesag fra Styx Renegade:

http://www.youtube.com/watch?v=YVS3zgTHOsw

/Sv-e

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-02-08 10:26

Sv-e wrote:

Bruce Springsteen med "Fire" fra albummet/albummene "Live 1975-1975":
http://www.youtube.com/watch?v=d5PoIrcyd34

Rolling Stones med "Brown Sugar" fra albummet "Love You Live":
http://www.youtube.com/watch?v=3ih6ufxtg8E
(dette er dog ikke en live indspilning)

Queen med "These Are The Days Of Our Lives":
http://www.youtube.com/watch?v=YOJPvxgkvn8

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 10:26

"Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse
> Takker for stafetten

-Og straks tænkte jeg "Alive and Kicking" - Simple Minds.
http://youtube.com/watch?v=iIRHZ2lFeIA
(Ordet "live" indgår - Håber den kan godkendes!)

Fra : Sv-e

Dato : 24-02-08 10:33

Pernille skrev:
> -Og straks tænkte jeg "Alive and Kicking" - Simple Minds.
> http://youtube.com/watch?v=iIRHZ2lFeIA
> (Ordet "live" indgår - Håber den kan godkendes!)

Hej Pernille

Ellers hjælper vi da bare lidt:

http://www.youtube.com/watch?v=ZadB9mcpmqM

/Sv-e

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 10:37

> Hej Pernille
>

> Ellers hjælper vi da bare lidt:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZadB9mcpmqM

Ja tak, det var jo nemt!

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 10:54

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse

Jamen, så er der jo rigtig mange muligheder!
Og som den store Doors-fan, så kommer vi jo ikke uden om the Whiskey Bar.
"Alabama Song". http://youtube.com/watch?v=RHwz0nECYgk&feature=related
Live.

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 10:35

"Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse
> Takker for stafetten

"Living next Door To Alice" Smokie.
http://youtube.com/watch?v=wcVLeUFW-AM
Den går jo aldrig af mode....

Fra : Sv-e

Dato : 24-02-08 10:48

Sv-e skrev:
> Takker for stafetten

En lille hjælpende hånd til os som er ved at være grå i toppen men
stadig lever og ånder for rock'n roll.

Nazareth This Flight Tonight:

http://www.youtube.com/watch?v=22wFXQ9ASBk

Fra : B. Sørensen

Dato : 24-02-08 10:56

"Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse

Så kan vi da ikke komme uden om denne
Queen "Who Wants to Live Forever"
http://youtube.com/watch?v=Zo52T7uKOJU

Ja, jeg ved godt, det er LeAnn Rimes' sang, men jeg synes denne udgave er
meget bedre
Trisha Yearwood "How do I live"
http://youtube.com/watch?v=RFnD3uwKHag&feature=related

Og så lidt flødebolle til dessert :)
Enrique Iglesias "Live it up tonight"
http://youtube.com/watch?v=Ka-yf2lFKRE

B.Sørensen

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 11:17

"Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse
> Takker for stafetten

En sang fra My Fair Lady - "On the Street Where You Live".

http://youtube.com/watch?v=DrY33J8qUpM&feature=related

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor noget kommer frem i blå og andet
i lilla.
Altså når man taster Http://..... ind?

Pernille

Fra : Dopedog

Dato : 24-02-08 11:22

> [...]
>
> http://youtube.com/watch?v=DrY33J8qUpM&feature=related
>
> Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor noget kommer frem i blå og

Hvis det kommer frem i lilla, så er det fordi du har klikket på linket. Blå,
så har du ikke klikket på linket

-Ronnie

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 11:26

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det kommer frem i lilla, så er det fordi du har klikket på linket.
> Blå, så har du ikke klikket på linket
>
> -Ronnie
Øh! Ok! Tak for det Ronnie!

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 11:23

On Sun, 24 Feb 2008 10:11:05 +0100, Sv-e <nonext@dot.hul> wrote:

>Takker for stafetten

Så vil jeg spille et nummer fra de fire bedste livealbums jeg har i
min samling.

Ingen over, og ingen ved siden af: Deep Purple's "Made In Japan", her
"Highway Star":
http://youtube.com/watch?v=KgZSnAkQc4c

Detnæst albummet "Frampton Comes Alive", selvfølgelig med Peter
Frampton.
Her i sangen "Do You Feel Like We Do", som var det nummer der satte
"talkboxen" på dagsordenen i rockmusikken. Desuden er Frampton en
fabelagtig guitarist:
http://youtube.com/watch?v=Ra4m9UlmaEI

En film og et album, Pink Floyds "Live At Pompeii", her nummeret
"Echoes" (Part 4):
http://youtube.com/watch?v=rLjXgRo2WGs

Til slut, en af de smukkeste ballader jeg kender. Fra Eagles'
livealbum "Hell Freezes Over", nummeret "Wasted Time":
http://youtube.com/watch?v=6kbToh_S37s

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 11:38

> Til slut, en af de smukkeste ballader jeg kender. Fra Eagles'
> livealbum "Hell Freezes Over", nummeret "Wasted Time":
> http://youtube.com/watch?v=6kbToh_S37s

Tak fordi du mindede mig om denne dejlige gruppe, Eagles.
If you go to California, you have to live in Hotel California.
Helt fantastisk! But you can never leave!

Eagles/Hotel California (Live)
http://youtube.com/watch?v=fJt86UqHtx8&feature=related

Enjoy!

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 11:44

> [...]
> If you go to California, you have to live in Hotel California.
> Helt fantastisk! But you can never leave!

Jeg kan ikke selv se, hvad der gik galt. Undskyld! (igen)

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 24-02-08 15:14

> [...]
>
> Til slut, en af de smukkeste ballader jeg kender. Fra Eagles'
> livealbum "Hell Freezes Over", nummeret "Wasted Time":

Til Alex.
Hør lige denne version af Smoke on....... fra Kreml...
http://www.thehighwaystar.com/thsblog/2008/02/15/smoke-on-the-kremlin/
Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 16:40

On Sun, 24 Feb 2008 15:13:58 +0100, "Mikkel Bierberg-Petterson"
<bierberg@get2net.dk> wrote:

>Til Alex.
>Hør lige denne version af Smoke on....... fra Kreml...
>http://www.thehighwaystar.com/thsblog/2008/02/15/smoke-on-the-kremlin/
>Mikkel

Hehe, nu rammer du lige ned i min yndlingsaversion.
Jeg må nøjes med at kalde det gedigent håndværk af "Deep Purple Jam",
ikke mere.
Airey og Morse er dygtige håndværkere, men Lord og Blackmore kommer de
godt nok aldrig i nærheden af.

Beklager, den tænder ingen stjerner hos mig

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 24-02-08 22:26

> [...]
> godt nok aldrig i nærheden af.
>
> Beklager, den tænder ingen stjerner hos mig

Hvad kalder du så dette??
http://www.youtube.com/watch?v=YQ3EtcE_6FQ&feature=related

Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 22:37

On Sun, 24 Feb 2008 22:26:26 +0100, "Mikkel Bierberg-Petterson"
<bierberg@get2net.dk> wrote:

>Hvad kalder du så dette??
>http://www.youtube.com/watch?v=YQ3EtcE_6FQ&feature=related

Overkill!

En flok koryfæer plus et par tilløbere der jammer over rockens mest
kendre riff, som man blive smidt ud af Eksildsen eller Aage for at
spille. Men der mangler helt klart den sound som ham der lavede riffet
tilfører nummeret.
Lorden er dog med, hvilket er en lille formildende omstændighed.
Dios stemme gør ikke noget positivt ved nummeret, og Morse lirer endnu
en uklædelig og alt for "rippet" solo af. Yommi's solo er faktisk ret
meget bedre, dog uden de på noget tidspunkt når sjælen i det Deep
Purple kunne præstere som "Mark II"

Fra : Martin Bak

Dato : 24-02-08 23:01

> On Sun, 24 Feb 2008 22:26:26 +0100, "Mikkel Bierberg-Petterson"
> <bierberg@get2net.dk> wrote:
som man blive smidt ud af Eksildsen eller Aage for at
> spille.

Det har jeg alligevel aldrig oplevet. Men jeg har lagt øre til meget jammer
derinde...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 24-02-08 23:08

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse
> som man blive smidt ud af Eksildsen eller Aage for at
>
> Det har jeg alligevel aldrig oplevet. Men jeg har lagt øre til meget
> jammer derinde...

oups! nu har jeg hørt linket. Jeg har intet at tilføje. jeg tilslutter mig
Alex's beskrivelse. En meget tynd kop the.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 22:49

<bierberg@get2net.dk> wrote:

>Hvad kalder du så dette??

Prøv lige at nyde synergien mellem Lord og Blackmore her:
http://www.youtube.com/watch?v=jaDUxHgSHaE

Det er den synergi der har skabt nummeret (Og det meste af Deep
Purples sound og succes).
Så kan de komme med nok så mange kopibands med fler eller færre
medlemmer fra det band der slog igennem som Mk.2, det holder aldrig en
meter.
Det er som at bygge en Ferrari med Seat-motor. Den ser nok ok ud, og
kan sikkert også bringes til at vræle i udstødningen, men samlet set
er det noget skod

Fra : kautaq

Dato : 25-02-08 01:43

Alex Linaa skrev:

> Prøv lige at nyde synergien mellem Lord og Blackmore her:
> http://www.youtube.com/watch?v=jaDUxHgSHaE
>
> Det er den synergi der har skabt nummeret (Og det meste af Deep
> Purples sound og succes).

Ja.

> Så kan de komme med nok så mange kopibands med fler eller færre
> medlemmer fra det band der slog igennem som Mk.2, det holder aldrig en
> meter.

Linket er et meget fint eksempel på det du mener. Jeg er helt enig.
Der er desværre mange eksempler på den slags og Smoke on the
Water er nok i top tre over de numre der er blevet ødelagt flest gange.

/mickey

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 10:21

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> wrote in message

> Der er desværre mange eksempler på den slags og Smoke on the
> Water er nok i top tre over de numre der er blevet ødelagt flest gange.

Vi nævner ikke Sussi og Leo her, vel?
JO VI GØR DA!!

http://youtube.com/watch?v=uOlN1XvuY3s

Aaaaaarrrrrggggghhhhhhhhh.................................

/Alex

Fra : Broegger

Dato : 25-02-08 10:38

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev news:47c28861$0$2103
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> http://youtube.com/watch?v=uOlN1XvuY3s

Det der... det gjorde du bare ikke! Det kan man blive syg af at lytte til!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Max

Dato : 25-02-08 11:05

Hej Broegger

> Det der... det gjorde du bare ikke! Det kan man blive syg af at lytte
> til!

Man må være syg når man kan finde på at bringe den link :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 12:31

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Man må være syg når man kan finde på at bringe den link :)

Pas I bare på sådan et par smartasses, det er helt sikkert smitsomt

/Alex

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 25-02-08 21:23

> "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Pas I bare på sådan et par smartasses, det er helt sikkert smitsomt
>
> /Alex

Jamen jamen...
Jeg vil slet ikke diskutere at Lord og Blackmore er de RIGTIGE DP-er
MEN.........
Når det nu ikke kanvære anderledes så er Morse og Airy faktisk ret gode
erstatninger.
Jeg har været til SAMTLIGE DP koncerter i København siden 1970 og har haft
mange herlige stunder også med Morse og siden Airy. Men rigtigt: Lord var El
Maestro....
Morse er også blevet MEGET bedre med årene. I starten var der meget lir i
hans spil. Det er nu blevet tæmmet så jeg GLÆDER mig til at høre dem i
KB-Hallen til august. Det må være tæt på 40-tyvende gang jeg hører dem
Hilsen
Mkkel

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 21:39

On Mon, 25 Feb 2008 21:22:51 +0100, "Mikkel Bierberg-Petterson"
<bierberg@get2net.dk> wrote:

>Jamen jamen...

Nu var det ikke dig jeg kaldte smartass, men derimod Max der med
sædvanlig indiskretion fik lavet en sammenhæng mellem min mentale
tilstand og Sussi og Leo

>Jeg vil slet ikke diskutere at Lord og Blackmore er de RIGTIGE DP-er

Pyha, du er jo alligevel ganske tilforladelig så :)

>MEN.........
>Når det nu ikke kanvære anderledes så er Morse og Airy faktisk ret gode
>erstatninger.

Hvis man skal erstatte, ja så er det sikkert sådan.
Men jeg bryder mig generelt ikke om bands der optræder under et navn,
som ikke kan leve op til hvad det var i den originale besætning. Black
Sabbath uden Ozzy, eller Pink Floyd uden Gilmour er lignende tilfælde,
og der findes mange andre.

>Jeg har været til SAMTLIGE DP koncerter i København siden 1970 og har haft
>mange herlige stunder også med Morse og siden Airy. Men rigtigt: Lord var El
>Maestro....

Jeg er sikkert bare belastet af mine musikalske aner, og er alt for
kritisk

>Morse er også blevet MEGET bedre med årene. I starten var der meget lir i
>hans spil. Det er nu blevet tæmmet så jeg GLÆDER mig til at høre dem i
>KB-Hallen til august.

Morse spiller imø som en pose frosne ærter på et parketgulv. Rips og
sweeps, og en generel modvilje mod så væsentlige elementer i al musik
som pauser og toner længere end 1/16
Det er som sagt smag og behag om man kan lide den spillestil, jeg kan
bare ikke, hvilket også sorterer bl.a. Yngwie Malmsteen fra i det jeg
gider at lytte til.

>Det må være tæt på 40-tyvende gang jeg hører dem

En dedikeret fan - Så må du da have en god koncert

Fra : Mathias

Dato : 24-02-08 11:47

Sv-e skrev:
> Takker for stafetten
>
> Live
> /Sv-e

Først et af de gode Audioslave numre, selvom jeg nok aldrig lærer at
værdsætte Chris Cornell
Show me how to live
http://youtube.com/watch?v=MfMtivHV47A

Og så noget fra det der uden tvivl er Radioheads bedste periode. Den
jazzede, melankolske stil klædte dem rigtig godt
Life in a Glass House
http://youtube.com/watch?v=qRkFx2PQyu8

The Zombeatles - A Hard Day's Night of the Living Dead
http://youtube.com/watch?v=jP6nYs9Il7c

Fra : Studo

Dato : 24-02-08 11:57

Live- ja, nu er Deep Purple og Pink Floyd jo nævnt, selvom der unægtelig
er mange perler på deres livealbums.

Så en af mine favoritkocerter. Har ikke været med til den, men Björks
Live & Unplugged, MTV, er vildt fedt med alle de instrumenter hun pisker
igennem, og får den der unplugged stemning. Der var mange gode koncerter
i den serie.

Bjork - One Day (live)
http://youtube.com/watch?v=crVWMHBKI4s

Lidt guitar:
Stevie Ray Vaughan - MTV Unplugged
http://youtube.com/watch?v=yqR0m5kxCMo

Og mere guitar ... live på youtube..!?!?
Andy Mckee - Guitar - Drifting
http://youtube.com/watch?v=Ddn4MGaS3N4

Og solo/jam hører jo til live, så jeg vil slutte af med
Santana w/ Tower Of Power
http://youtube.com/watch?v=bw1Pt6yrARE

Fra : Sv-e

Dato : 24-02-08 23:48

Studo skrev:
> Live- ja, nu er Deep Purple og Pink Floyd jo nævnt, selvom der unægtelig
> er mange perler på deres livealbums.

> Andy Mckee - Guitar - Drifting
> http://youtube.com/watch?v=Ddn4MGaS3N4

Ja det drejer sig jo ikke udelukkende om at trække de gamle sager op af
hatten for at få noget brugbart, hvilket ovenstående link beviser til
fulde.

Fedt og specielt guitarspil, udført med god rytmisk forsåelse, tak for
det link, jeg kvittere med at give dig stafetten for det.

/Sv-e

Fra : Sv-e

Dato : 24-02-08 23:50

Sv-e skrev:
> Fedt og specielt guitarspil, udført med god rytmisk forsåelse,

Der skulle selvfølgelig have stået "forståelse" beklager og undskylder
det med det sene tidspunkt.

Fra : Martin [TMM]

Dato : 24-02-08 12:01

Hej

Så skal vi da lige have live-udgaven af "Life is live" af Opus
http://youtube.com/watch?v=0Jy4tMySp5o

En 80'er mere. The Living Years - Mike and the Mechanics (Endda med
undertekster)
http://youtube.com/watch?v=NqQM-HoFeEk

Mere 80'er. Mental As Anything - Live It Up
http://youtube.com/watch?v=Kr64KOyrh5s

Så undgår vi heller ikke Live aid. Og for at fejre at vi har præcis 10
måneder til jul, tager vi selvfølgelig julesangen.
http://youtube.com/watch?v=8jEnTSQStGE

Living in a box - living in a box
http://youtube.com/watch?v=ZHt_GzOgjvA

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om.

Mvh
Martin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-02-08 12:06

Sv-e skrev:

>Dagens ord er LIVE

Kim Larsen - Rita
http://www.youtube.com/watch?v=Bdn_Bx-ezdg

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 13:52

"Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse
> Takker for stafetten

Jeg ved ikke, om den kan snige sig ind her, - men jeg prøver.
He is "Badest man in whole downtown!" - Så det er ikke der, man skal
bosætte sig.
If you live in Chicago, you might run into this guy.
Bad Bad Leroy Brown.

"Bad Bad Leroy Brown" - Jim Croce
http://youtube.com/watch?v=rGO9bEejCi8

Fra : Max

Dato : 24-02-08 14:07

Hej Sv-e

Når der siges live, ja så tænker jeg ofte på alle de optagelser
der er udkommet fra Budoka, altid gode koncerter. Kunne ikke
lige finde EC på Budokan, men så får I denne istedet, han er
næsten altid en stor fornøjelse at høre live.

Eric Clapton - Cocaine - 2004 Crossroads Guitar Festival
http://www.youtube.com/watch?v=RYe075ilpl4&feature=related

og så nogle gamle drenge der nok magter at få salen til
at vibrere på en god måde

The Highwaymen - Highwayman
http://www.youtube.com/watch?v=uw1bHaUk1CM

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 24-02-08 14:06

"Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse
> Takker for stafetten

Live

Double trouble:

John Denver, I want to live. -live (ret slemt)

http://www.youtube.com/watch?v=iuB3_HLcFfk

Og så lige noget jeg fandt med Queen:

(den har jeg vist aldrig hørt før)

Life Is Real (Song For Lennon) Demo

http://www.youtube.com/watch?v=7VJPgx1GGho

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-02-08 14:38

Sv-e skrev:

>Dagens ord er LIVE

Den *fedeste* rocky sang med Survivor
Survivor - Burning heart
http://www.youtube.com/watch?v=VtOEFbHz0CU

(overgår 'tigerens øje' med flere længder)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 15:26

Sv-e wrote:
> Takker for stafetten

George Michael feat. Elton John / Don't Let The Sun Go Down On Me:

http://www.youtube.com/watch?v=VtZB4jluIO4

Det giver et gib i mig _hver_ gang George Michael siger "ladys and
gentlemen - mr. Elton John". Det må ha' været en fed koncertoplevelse.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Sv-e

Dato : 24-02-08 16:56

Sv-e skrev:
> Takker for stafetten

Lige et mere indspark af den rockede slags

Led Zeppelin "Kashmir" Så bliver det ikke meget tungere med stil:

http://youtube.com/watch?v=RoEhWnTTKLM&feature=related

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 24-02-08 18:37

Sv-e <nonext@dot.hul> enriched usenet with:

> Dagens ord er LIVE

Så skal vi have gruppen Live på banen

Dolphin's Cry
http://www.youtube.com/watch?v=WYC3WBFEPvs

Lightning Crashes
http://www.youtube.com/watch?v=SQbAz-cgDR8

Overcome
http://www.youtube.com/watch?v=TxNNHW1TJBA

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Pernille

Dato : 24-02-08 18:59

"Sv-e" <nonext@dot.hul> skrev i en meddelelse
> Takker for stafetten

Her er så Poul McCartney & Wings . " Live And Let Die".

http://youtube.com/watch?v=JK2hKzZss5Y

Fra : P.Petersen

Dato : 24-02-08 19:04

> [...]
> Work, World, Yesterday, You/dig,
>

> Starter selv ud med en heftig livesag fra Styx Renegade:

Og så lige en gang rigtig "røvballemusik".
Opus med Live is life.
http://www.youtube.com/watch?v=Ptkomy5xTao&feature=related

Bringer fede minder fra 80'rne om min daværende kone, der liggende på sofaen
skulle have hjælp til at få knappet og lynet de superstramme, sorte bukser
der var vildt moderne.
Ja, det krævede sgu megen hård forberedelse inden man kunne vise sig på
byens discoteker og barer.

Hilsen
Pelle

Fra : Broegger

Dato : 24-02-08 19:27

LIVE

LAIBACH! Live is life -
http://www.youtube.com/watch?v=Q3SvjSu4R-8

Runrig skal høre live! Der er de klart bedst. Her med Hearts of Olden glory
fra deres 30 års jubilæumsshow på Stirling Castle
http://www.youtube.com/watch?v=mwz1tvzP96I

Og så skal vi have et nummer med Nitzer Ebb. Den første rigtige koncert jeg
var til var Depeche Mode i Valbyhallen i 1986. Der var Nitzer Ebb
opvarmning. Den koncert husker jeg tydeligt. Så lad os lige gense Let your
body learn http://www.youtube.com/watch?v=llHu0hGF00w (Og undskyld
kvaliteten).

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 24-02-08 23:20

> [...]
> Work, World, Yesterday, You/dig,
>

> Starter selv ud med en heftig livesag fra Styx Renegade:

Så skal vi lige have en sjov sag om tolerance fra Randy Newman: Short People
(..got no reason to LIVE)
http://www.youtube.com/watch?v=1NvgLkuEtkA

Og kendingsmelodien fra en af de allerbedste Bond-film
Nancy Sinatra: You Only Live Twice
http://www.youtube.com/watch?v=9PKZCtuFNy4

Rock'n'Roll forever!!!!
The Who: Long Live Rock
http://www.youtube.com/watch?v=dov0QXu_t5g

Steen Lindkvist

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 23:36

Sv-e wrote:
> [...]
> Work, World, Yesterday, You/dig,
>

> Starter selv ud med en heftig livesag fra Styx Renegade:

en mindre liste af de guldkorn Live har disket op med:

I Alone
http://www.youtube.com/watch?v=kHnGWX0kYgc

Dolphin's Cry
http://www.youtube.com/watch?v=WYC3WBFEPvs&feature=related

Lightning Crashes
http://www.youtube.com/watch?v=NAMnjzU-6UQ&feature=related

Selling The Drama
http://www.youtube.com/watch?v=ewDAgKKzsSE&feature=related

Der er mere at tage af, men disse bør nævnes.

Fra : Maia Bak

Dato : 25-02-08 09:57

Ok - det ultimative nummer til dette ord:

Queen med "Who wants to live forever" - kunne desværre ikke finde
liveversionen fra Freddie Mercury-mindekoncerten....men dette går da an hvor
han selv er med:

http://www.youtube.com/watch?v=Zo52T7uKOJU

/Maia