JOHNNY CASH FANKLUB ??
Fra : Steffen

Dato : 16-02-08 09:07

Nogen der kan give mig nogle adresser på Johnny Cash fanklubber i DK eller
udland ?

Har forresten også en ny Johnny Cash T-shirt jeg gerne vil sælge da
T.shirtsville.com ikke vil give respons på at de har lavet en
fejlleverance...=

ny T-shirt, Zion rootswear, str. large, brunæggeskalsfarve, tryk:"the
legendary Johnny Cash" , kr 100

Se billede på vedhæftet fil eller på :
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=53848709

Steffen

Odense

Fra : Broegger

Dato : 16-02-08 10:11

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev

> Nogen der kan give mig nogle adresser på Johnny Cash fanklubber i DK
> eller udland ?

Google er din ven! En søgning på "Johnny Cash fanclub" giver en masse hits!

> [...]
> fejlleverance...=
>
> ny T-shirt, Zion rootswear, str. large, brunæggeskalsfarve, tryk:"the

Jeg byder 2 skumbananer. Og så vil jeg da anbefale dig at kigge efter en
markedsgruppe. Fx. dk.marked.privat Der er det meget mere velset at drive
handel.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Steffen

Dato : 18-02-08 07:32

Joh men synes bare ikke lige jeg kan finde en dansk.........

Steffen

Fra : Broegger

Dato : 18-02-08 07:59

> Joh men synes bare ikke lige jeg kan finde en dansk.........

Næ, men du spurgte også efter udenlandske. Når du så har fundet en af dem,
er det da bare at skrive og spørge om de kender en fanklub i DK.

og til en anden gang kan du så lige overveje at svare under det der svares
på. Det er noget nemmere at hitte rundt i.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Dopedog

Dato : 16-02-08 12:59

> [...]
> fejlleverance...=
>
> ny T-shirt, Zion rootswear, str. large, brunæggeskalsfarve, tryk:"the

Har sendt en mail