klip fra dr/update
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 09-02-08 19:30

Hej

Hvad hedder det nummer der kører i baggruden (dr.dk/update) - da "keld og
hilda" er blevet stemt ud.... der synges "my heart is broken....." (og
hvem er det med)

//Dennis

Fra : Michael Lund

Dato : 09-02-08 19:47

"Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad hedder det nummer der kører i baggruden (dr.dk/update) - da "keld og
> hilda" er blevet stemt ud.... der synges "my heart is broken....." (og
> hvem er det med)

Det er "How far you go" med Tim Christensen fra hans album "Honeyburst"

Mic.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 09-02-08 19:51

Jeps - tak for hurtigt svar

//Dennis

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 09-02-08 19:55

Ka du linke til den ? video eller blot musik ?

Fra : Michael Lund

Dato : 09-02-08 20:19

> Ka du linke til den ? video eller blot musik ?

Det eneste jeg fandt var en håbefuld amatør der prøver
http://www.youtube.com/watch?v=FrRS56R2vrE

Mic.

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 09-02-08 20:23

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Det eneste jeg fandt var en håbefuld amatør der prøver
> http://www.youtube.com/watch?v=FrRS56R2vrE
>
> Mic.

Ja, den fandt jeg også umiddelbart. Har du den på CD?.. hmmm
Bjerrevej19@privat.dk

Fra : Michael Lund

Dato : 09-02-08 20:26

> "Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den fandt jeg også umiddelbart. Har du den på CD?.. hmmm
> Bjerrevej19@privat.dk

Nope, desværre

Mic.