Kendingsmelodi fra Musikquizzen
Fra : Stig Nielsen

Dato : 09-02-08 16:08

Hey NG

Er der nogen her der lige kan titlen på kendingsmelodien fra Musikquizzen på
P3

Er det noget George Duke ?

På forhånd tak

Stig

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 16:59

Stig Nielsen wrote:
> Er der nogen her der lige kan titlen på kendingsmelodien fra
> Musikquizzen på P3
>
> Er det noget George Duke ?

Nope - det er såmænd Rugsted & Kreutzfeldt/Ups. Hør/køb den her:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/Call?htmltemplate=./allsearch/search_track.htm&limit=ups&startnum=36&endline=70

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Stig Nielsen

Dato : 09-02-08 17:33

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> Nope - det er såmænd Rugsted & Kreutzfeldt/Ups. Hør/køb den her:
>
> http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/Call?htmltemplate=./allsearch/search_track.htm&limit=ups&startnum=36&endline=70

1000 Tak
Og så sparker jeg lige mig selv, for det vidste jeg faktisk godt, men det
var lige røget ud i en afkrog hvor det ikke kom frem af sig selv.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 19:52

Stig Nielsen wrote:
> 1000 Tak
> Og så sparker jeg lige mig selv, for det vidste jeg faktisk godt, men
> det var lige røget ud i en afkrog hvor det ikke kom frem af sig selv.

Jeg mener faktisk, at de allerede brugte den den gang det hed "plader på
spil".

Fra : Jacob

Dato : 10-02-08 02:14

Trekroner wrote:

> Jeg mener faktisk, at de allerede brugte den den gang det hed "plader
> på spil".

Gjorde de også.
Hvor min søster iøvrigt vandt ret mange plader engang

/Jacob