Rumvæsner skal bruge Ipod nu
Fra : Michael Lund

Dato : 02-02-08 12:24

Nu har Apple fået et nyt marked til deres Ipod.

Nasa sender en mp3 version af Beatles "Across the universe" afsted mod
stjernen Polaris via deres store antenne på mandag. Evt. aliens må dog væbne
sig med tålmodighed, da signalet først kan opfanges om 413 år.

http://jp.dk/kultur/popmusik/article1252196.ece

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 10:37

Michael Lund wrote:
> [...]
> stjernen Polaris via deres store antenne på mandag. Evt. aliens må
> dog væbne sig med tålmodighed, da signalet først kan opfanges om 413

Godt det ikke er mine skattepenge der går det det! Men man må da håbe at de
har en mp3-decoder på Polaris. Eller i det hele taget bare luft, hvis de vil
få noget fornuftigt ud af det
Post Danmark måske næsten nå at flyve op med en harware mp3-afspiller inden
de 413 år.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-02-08 11:34

Peter Sch. skrev:

> Post Danmark måske næsten nå at flyve op med en harware
> mp3-afspiller inden de 413 år.

Ja, rumvæsenerne skal bare lige afhente den på nærmeste posthus.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Michael Lund

Dato : 04-02-08 12:11

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, rumvæsenerne skal bare lige afhente den på nærmeste posthus.

Ja og det er sgu' nok nedlagt og flyttet over i hjørnet i den lokale
brugsforening.

Gad vide hvad man vil gøre ved hele batteri problemet - de holder jo kun 1
år eller der omkring

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 15:08

Peter Brandt Nielsen wrote:
> Ja, rumvæsenerne skal bare lige afhente den på nærmeste posthus.

Pakken er vel sendt MED omdeling.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 04-02-08 16:58

On Mon, 4 Feb 2008 10:36:55 +0100, "Peter Sch." <peter> wrote:

> [...]
>få noget fornuftigt ud af det
>Post Danmark måske næsten nå at flyve op med en harware mp3-afspiller inden

Det projekt bliver kendt som "Giro 413"!

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-02-08 12:34

Michael Lund wrote:
> [...]
> stjernen Polaris via deres store antenne på mandag. Evt. aliens må dog væbne
> sig med tålmodighed, da signalet først kan opfanges om 413 år.

Det er dyrt nok at betale KODA afgift for 20kvm butikslokale.... hvad
mon det ikke koster at sende til hele universet?

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 04-02-08 15:35

Michael Lund skrev:

> Nu har Apple fået et nyt marked til deres Ipod.
> Nasa sender en mp3 version af Beatles "Across the universe"
> afsted mod stjernen Polaris [...]

Melder du lige tilbage her i gruppen, hvad Polarisboerne synes
om nummeret?

--
Herluf :·)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-02-08 21:45

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Melder du lige tilbage her i gruppen, hvad Polarisboerne synes
> om nummeret?

De har lige sendt en sms: "Tak, men vi foretrækker Rolling Stones."

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk