musik vidioer i god kvalitet
Fra : kimzemanze

Dato : 31-01-08 21:29

man kan jo på your tube få mang helt fede gamle og nye musikvidioer som jo
aldrig bliver vist i tv eks. motorhead og girl school sammen.
findes der steder hvor den slags kan fåes i ordentlig kvalitet også
synsmæssigt på en fladskærm efter brænding på dvd??????

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-01-08 23:11

Du kan prøve Stage 6. Jeg ved dog ikke hvordan det vil tage sig ud på en
stor skærm. Jeg tror næsten du skal have fat i noget der ikke er streamet
i så fald.

Stage 6:
http://www.stage6.com/

Fra : kimzemanze