Hvordan skaffer jeg nogle menukort?
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 17-04-08 17:08

Hej gruppe

Ved ikke om det er det rigtige forum, men kunne ikke lige finde bedre...
Jeg skal skaffe mig en masse menukort fra div. spisesteder i det ganske
danske... hele DK har interesse. Jeg ved bare ikke rigtigt hvordan...

Kortene skal bruges til mit hobby-projekt som er (eller skal blive) et
register med menukort i hele danmark... hvis i er nysgerrige kan i se det på
www.menuen.dk...

Alle gode idéer modtages med kyshånd

Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menuen.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-04-08 17:35

"Brian Tingholm [7900]" <rendmig@tingholm.com> writes:

> [...]
> register med menukort i hele danmark... hvis i er nysgerrige kan i se det på

Det lyder bekendt: http://ekstraost.dk

Mvh Trine

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 17-04-08 19:57

Trine skrev:
> Det lyder bekendt: http://ekstraost.dk

Tja, eller pizzadk.dk eller just-eat.dk eller e-takeaway.dk eller...

Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menuen.dk

Fra : Linde

Dato : 17-04-08 21:58

"Brian Tingholm [7900]" <rendmig@tingholm.com> skrev i meddelelsen

> Tja, eller pizzadk.dk eller just-eat.dk eller e-takeaway.dk eller...

God ide, ellers! Jeg har hørt, at mange pizzariaer er utilfredse med at være
tvunget til at betale til just-eat for at kunne sælge noget, så det kan da
være du kan få dem til at sende dig nogle menukort frivilligt, hvis de bare
bliver opmærksomme på din eksistens.

Mvh
Linde

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 18-04-08 21:04

Linde skrev:
> [...]
> kan da være du kan få dem til at sende dig nogle menukort frivilligt, hvis
> de bare bliver opmærksomme på din eksistens.

Synes også selv idéen er god, men den er ikke rigtig noget ved hvis den ikke
er ~landsdækkende... Tror somænd der er knægte og tøser nok i landet der vil
hjælpe, men ved ikke lige hvordan jeg kommer i kantakt med dem...

Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menuen.dk

Fra : Linde

Dato : 18-04-08 22:26

> [...]
> der vil hjælpe, men ved ikke lige hvordan jeg kommer i kantakt med dem...

Du har nok ret. Hvad med en Facebook/Myspace gruppe? Det koster gratis.

Mvh
Linde