Disc2Phone problem.
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 04-03-08 20:11

..... Når jeg vil overføre musik til kortet (8 gb Sandisk M2) i min telefon
(SE W880i),
så stopper D2P ved de 50 % ved ca 2/3 af melodierne.

Fejlen lyder: Kan ikke behandle filen "filens navn.mp3 Kan ikke åbne
kildefilen "Sti på computeren/filnavn."

Det er Vista jeg bruger hvis det gør en forskel....

Hvad dælen kan det være? Har prøvet med forskellige cd'er, samme problem...

Mvh Henrik

Fra : simon

Dato : 04-03-08 21:07

Henrik, Silkeborg skrev:
> [...]
>
> Det er Vista jeg bruger hvis det gør en forskel....
>
> Hvad dælen kan det være? Har prøvet med forskellige cd'er, samme problem...

Hej.
Har selv en W880i + Vista Primium.
Har ingen problemer med et 2 gb kort.
Ifølge SE's egen hjemmeside skulle den maximale
kapacitet for et m2 kort til en W880i være 2 GB.
Du tror vel ikke,a t det kan være årsagen?
mvh
simon

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-08 10:11

"simon" <nyhed.xxxx@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ifølge SE's egen hjemmeside skulle den maximale
> kapacitet for et m2 kort til en W880i være 2 GB.
> Du tror vel ikke,a t det kan være årsagen?

Jeg har en W610i, som uden problemer bruger et 8 GB kort, selvom der står
noget andet på hjemmesiden. Jeg bruger ikke Disc2Phone men trækker musikken
fra mit musikbibliotek og direkte over på kortet. Jeg bruger XP. Men jeg
tror at du kan gøre det samme med Vista.

Lisbeth