Hvad dækker denne Unotel/Telecare aftale e~
Fra : Niels DD

Dato : 29-02-08 19:41

Jeg sad og kikkede på Unotel´s side, og faldt over at de både har en K810i
som jeg selvfølgelig gerne vil have igen, og en serviceordning med Telecare.

Men sådan som jeg læser det så skal telecare have penge, for ingenting?
http://www.unotel.dk/shop_ny/texts.asp?id=3#
Hvis man læser betingelser så står der:
-> Erklæres mobiltelefonen totalskadet og reparation derfor ikke kan udføres
(knækskader og væskeskader), bortfalder Telecares forpligtelse til
reparation på den pågældende mobiltelefon. <-

Kan man ikke nærmest altid kalde en fejl for en væskeskade, og så slippe for
at fortage reperation ?
Kunden kan jo ikke se om det er rigtigt.

Min døde vel af en "knækskade", da der var kommet en bule i fronten af
kabinettet ved siden af displayet, som så trykkede displayet i stykker?
At jeg så selv stod for aflivningen bagefter ved at skifte det display ud
selv, det er en anden sag.
Men tror i at min K810i kunne være blevet repereret for display-skaden af
telecare, sådan som de har udformet teksten ?

NDD