Afspille musik?
Fra : Henning Lund

Dato : 27-02-08 19:26

Jeg har købt et sd kort til konens telefon Samsung D600. Vi har
næsten fyldt kortet med musik hun kan høre når hun er på job, men
så strander jeg. Hvordan får jeg telefonen til at afspille al
musikken på kortet? Det ser ud som om den ikke kan tage alle
stykker, kan det passe man skal lave flere mapper med færre
musikstykker på kortet og så spille en mappe ad gangen, eller kan
telefonen tackle alle stykker i et hug?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Kim S

Dato : 29-02-08 09:21

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> flere mapper med færre musikstykker på kortet og så spille en mappe ad
> gangen, eller kan telefonen tackle alle stykker i et hug?

Er du sikker på, at al musik er i samme format ?
Jeg kender den ikke, men det er ikke sikkert den kan
ta' al MP3, hvis de er i forskellig kvalitet.

Mvh, Kim

Fra : Henning Lund

Dato : 29-02-08 22:27

Kim S tastede:

> Er du sikker på, at al musik er i samme format ?
> Jeg kender den ikke, men det er ikke sikkert den kan
> ta' al MP3, hvis de er i forskellig kvalitet.
>
> Mvh, Kim

Ja men sd kortet kan åbenbart ikke bruges som en form for
harddisk til at hente al musikken ind i telefonens afspiller med.
Det begrænses af musikmapper/afspilningslister på 30 stykker
musik i hvert af de de der er på telefonen, desværre.