Uoriginalt grej
Fra : Ham selv

Dato : 26-02-08 21:55

Hej gruppe
Hvor køber man uoriginalt grej til en nokia i Odense?

Hilsen Hamselv

Fra : Spirit

Dato : 26-02-08 23:18

???? hvad mener du med uorginalt grej..
nævn et eksempel..eller prøv en mobil butik.
Sp

Fra : Hauge

Dato : 26-02-08 23:21

Spirit wrote:
> ???? hvad mener du med uorginalt grej..
> nævn et eksempel..eller prøv en mobil butik.

Vel sådan noget skrammel der sælges ved T. Hansen og lign..

/Hauge

Fra : Ham selv

Dato : 26-02-08 23:28

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Vel sådan noget skrammel der sælges ved T. Hansen og lign..
>
> /Hauge

ja tak - for det er noget billigt skrammel jeg skal ha

Fra : Ham selv

Dato : 26-02-08 23:28

"Spirit" <glodagh@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> ???? hvad mener du med uorginalt grej..
> nævn et eksempel..eller prøv en mobil butik.
> Sp

Nokia - stereo headset og usb-datakabel

Fra : Hauge

Dato : 26-02-08 23:31

Ham selv wrote:
> Nokia - stereo headset og usb-datakabel

Hvori er det uoriginale, når du nu skriver det du gør? Og hvad var der galt
med svaret vedr. T.Hansen? De har *U*originalt udstyr til Nokia, og det er
det du vil ha'.

/Hauge

Fra : Ham selv

Dato : 27-02-08 10:44

Og hvad var der galt
> med svaret vedr. T.Hansen?

Intet min dreng! Intet. Jeg er på vej i thansen.

Men det ka være det ændrer sig når jeg har været i thansen og beglo deres
skrammel.

Og så vil jeg i øvrigt gå rundt i forretningen og glæde mig over alle de små
asiatiske børn der har et arbejde og kommer lidt ud af slummen.

Ak ja - der var engang hvor Ecco-sko var billige, men så blev de politisk
korrekte, men det er en hel anden historie.....

Fra : Hauge

Dato : 27-02-08 11:10

Ham selv wrote:
> Intet min dreng! Intet. Jeg er på vej i thansen.

Fint bette pigebarn, du er så dygtig.

/Hauge

Fra : Ham selv

Dato : 27-02-08 12:14

> Fint bette pigebarn, du er så dygtig.
>
> /Hauge

bager du på mig?

i øvrigt er din reader sat til vesteuropæisk (windows) og ikke vesteuropæisk
(ISO) og TDC's møgserver kan ikke fatte vesteuropæisk (windows).......

ka dutte ændre det da vi er mange på usenet der er på TDC

Fra : Hauge

Dato : 27-02-08 13:31

Ham selv wrote:
> bager du på mig?

Næeh, men hvis jeg er #din dreng", så må du være mit "bette pigebarn".

> i øvrigt er din reader sat til vesteuropæisk (windows) og ikke
> vesteuropæisk (ISO) og TDC's møgserver kan ikke fatte vesteuropæisk
> (windows).......

Den står, og stod, på vesteuropæisk (ISO), og jeg bruger selv TDC, og du er
den første der kommenterer en eventuel fejl på det punkt.

> ka dutte ændre det da vi er mange på usenet der er på TDC

Jæps det er vi nemli'

Mvh Hauge

Fra : Ham selv

Dato : 27-02-08 22:15

> Næeh, men hvis jeg er #din dreng", så må du være mit "bette pigebarn".

nårh ja, men jeg kener jo ikke din seksuelle observans, vel.

> Den står, og stod, på vesteuropæisk (ISO), og jeg bruger selv TDC, og du
> er den første der kommenterer en eventuel fejl på det punkt.

> Jæps det er vi nemli'
>
> Mvh Hauge

Hmmm - jeg tror det er noget vista-noget, men ikke sikker

Fra : Ham selv

Dato : 27-02-08 22:19

"Hauge"

daffer i øvrigt af gruppen igen da thansen ikke havde skidtet men jeg fandt
en anden løsning

tjaw