Ingen ordbog i Nokia N95 8 Gb ??
Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 00:29

Nu har jeg forgæves kigget alle steder efter ordbogen på N98 8 Gb.
Disse linjer er mit sidste håb
Hvor er den F..k..g ordbog henne ?
Mvh.

Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 00:31

Naturligvis skulle der stå Nokia N95 8 Gb.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-02-08 07:01

"Elmer Fjot" <fjotte@nomail.ingenting> skrev i meddelelsen
> Nu har jeg forgæves kigget alle steder efter ordbogen på N98 8 Gb.
> Disse linjer er mit sidste håb
> Hvor er den F..k..g ordbog henne ?

Der er en i min, da ... tryk et par gange på højre nederste taste ...

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 17:11

Virker ikke ....

Mvh.

Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 17:12

Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 17:14

Ham her kan heller ikke finde ordbogen
http://mobildebat.dk/archive/index.php/t-112043-p-3.html
PINLIGT hvis Nokia laver en telefon med "ALT" undtagen en ordbog LOL

Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 21:03

Hvis du får en ordbog frem på den måde fra en Nokia 95 8 Gb er
du godt nok dygtig

Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 21:13

MEGET pinligt for Nokia. De laver en mobilos,N95 8 Gb, der har det hele ,
blot ikke
en ordbog ! LOL

Fra : Lars Klintholm

Dato : 25-02-08 22:29

Den 25 feb 2008 skrev Elmer Fjot i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Nu har jeg forgæves kigget alle steder efter ordbogen på N98 8 Gb.
> Disse linjer er mit sidste håb
> Hvor er den F..k..g ordbog henne ?

http://thenokiaguide.typepad.com/my_weblog/files/Nokia_N95-2_8GB_UG_en.pdf

På side 104, predective text input

Lars Klintholm

Fra : Elmer Fjot

Dato : 25-02-08 23:34

"Lars Klintholm" <klintholm@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://thenokiaguide.typepad.com/my_weblog/files/Nokia_N95-2_8GB_UG_en.pdf

> [...]

Jeg bøjer mig dybt i støvet over dit indlæg !
Fantastisk super duper !!!!!!!
TUSIND TAK