hjælp til Se w910i
Fra : Hoffer

Dato : 21-02-08 21:51

hej alle,håber at nogen kan hjælpe-jeg har købt sådan en fætter men synes at
lyden i de indbyggede
ht er elendig samt at når man skal ring på på den fra tlf bogen eller hvis
der er et ubesvarede opkald
og jeg vil genopkalde så tager det en evighed før at den ringer op-alt
foregår i slowmotion.

nogen der kan hjælpe med dette. vil en software opdate hjælpe

mvh
linda

Fra : MOBILFIX

Dato : 22-02-08 10:55

"Hoffer" <preben.hoffmann@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foregår i slowmotion.
>
> nogen der kan hjælpe med dette. vil en software opdate hjælpe

Du skal indlevere den til service, enten der hvor du har købt den, eller
direkte til et aut. SE service værksted (husk at medsende kopi af
købskvitering)
Det er desværre således med SE W 910i, at der er kommet en del af dem på
markedet med" MEMORYTYPE1", og er det sådan en model du har så vil den
automatisk blive ombyttet.
Det kræver lidt specielt udstyr at udlæse memorytype

Mvh. Steff