Telefon med tastatur
Fra : Nederbasse

Dato : 20-02-08 08:57

Hej

Jeg skal finde en mobil til min chef der har et tastatur og kan sende emails
De fleste kan nok sende emails men han har talt om en mobil der er delt så
der er et qwerty tastatun under skærmen
Noger der kender sådan en eller har nogle anbefalinger?

Lars

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-02-08 09:27

Nederbasse wrote:
> [...]
> der er et qwerty tastatun under skærmen
> Noger der kender sådan en eller har nogle anbefalinger?

Jeg har en Palm Treo 750 som kører windows mobile 6.
Den har desværrer ikke wifi, kun 3G. Tilgengæld har
Palm et lækkert sms program som giver et trådet view
af de samtaler man har haft via sms. Det er rigtig
godt hvis man sender lidt sms. Ellers har telefonen 3G.

Hvis din chef tit opholder sig steder med gratis wifi,
så synes jeg at han skal overveje en anden telefon som
har indbygget wifi, men hvis han alligevel er uden for
wifi dækning, og må bruge 3G/GRPS, så synes jeg at Palm
Treo 750 er det bedste bud.

Evt. kan han jo bruge telemores seneste tilbud om frit
internet forbrug.

JonB

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-02-08 09:32

Jon Bendtsen wrote:

> Jeg har en Palm Treo 750 som kører windows mobile 6.

Jeg glemte lige at nævne en ting mere. På toppen sidder
en lille slider knap som har 2 indstillinger, lydløs eller
ej. Jeg kan skubbe den fra den ene position til den anden
uden at tage telefonen op af lommen.

JonB

Fra : Per Jensen

Dato : 20-02-08 18:17

Jon Bendtsen skrev:

> [...]
> en lille slider knap som har 2 indstillinger, lydløs eller
> ej. Jeg kan skubbe den fra den ene position til den anden

Totalt OT:

Hehe det var da pudsigt. Vibrerer din også når du sætter den på lydløs ?

Det du har skrevet der vidner nok om hvor at Apple har fået idéen til
iPhonen's funktioner - den har både trådet SMS og den omtalte knap, dog
"vipper" den her istedet for at slide

Btw. en genial telefon hvis man kan nøjes uden 3G og ellers kan
"importere" en

// Per.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-02-08 21:04

Per Jensen wrote:

> Totalt OT:
>
> Hehe det var da pudsigt. Vibrerer din også når du sætter den på lydløs ?

Ja, den vibrerer hvis jeg har slået vibration til.

> Det du har skrevet der vidner nok om hvor at Apple har fået idéen til
> iPhonen's funktioner - den har både trådet SMS og den omtalte knap, dog
> "vipper" den her istedet for at slide

Tja, måske.

JonB

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-02-08 11:38

Nederbasse wrote:

> Jeg skal finde en mobil til min chef der har et tastatur og kan sende
> emails De fleste kan nok sende emails men han har talt om en mobil
> der er delt så der er et qwerty tastatun under skærmen

HTC S710 og S730. Fruen har en S710 og er mægtig glad for den, ikke mindst
fordi man ikke skal gøre fjorten besværgelser for at finde æ, ø og å på
tastaturet.

Ebbe

Fra : Snakee

Dato : 20-02-08 20:48

Nederbasse skrev:

> [...]
> der er et qwerty tastatun under skærmen
> Noger der kender sådan en eller har nogle anbefalinger?

Jeg har selv lige fået en Nokia E90. Den sparker seriøst røv så måske
den var værd at se på for din chef. Jeg er kisteglad for den, den bedste
telefon jeg har haft længe.

Ellers laver HTC også en del telefoner der har tastatur under skærmen.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare