N6110nav, tidsindstilling
Fra : Lars Klintholm

Dato : 15-02-08 22:42

Nokia 6110 navigator

Hver gang jeg åbner kalenderen kommer der en advarsel:
"En eller flere alarmer blev ikke udløst på grund af ændring af
indstilling af tid"

Men jeg har ikke ændret nogen tidsindstilling, og er heller ikke gået
glip af nogen alarmer. Hvorfor kommer denne advarsel, og hvordan får
jeg den til ikke at komme igen?

Lars Klintholm

Fra : John N. H.

Dato : 16-02-08 16:52

"Lars Klintholm" skrev i en meddelelse:

> [...]
> "En eller flere alarmer blev ikke udløst på grund af ændring af
> indstilling af tid"
>
> Hvorfor kommer denne advarsel, og hvordan får

Har du prøvet: Kalender > Vælg > Slet post > Før dato
Det burde da rydde op i gamle poster.

Iøvrigt, hvilken softwareversion kører du med? Til netop denne telefon
er der kommet flere opdateringer.

John
; -))

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-02-08 19:38

Den 16 feb 2008 skrev John N. H. i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Har du prøvet: Kalender > Vælg > Slet post > Før dato
> Det burde da rydde op i gamle poster.

Jeg kan finde et punkt der hedder slet, som sletter den enkelte post.
Før dato kommer ikke som en mulighed

> Iøvrigt, hvilken softwareversion kører du med? Til netop denne
> telefon er der kommet flere opdateringer.

04.22

Lars Klintholm

Fra : John N. H.

Dato : 16-02-08 20:45

> Jeg kan finde et punkt der hedder slet, som sletter den enkelte post.
> Før dato kommer ikke som en mulighed

Hvis du trykker Vælg, _inden_ du åbner en post (altså når du ser
månedskalenderen på skærmen), burde du komme ind til den. Den vælger
default dags dato, eller du kan selv angive en dato.

> 04.22

Det var også den seneste, jeg fik.

John
; -))

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-02-08 21:02

> Hvis du trykker Vælg, _inden_ du åbner en post (altså når du ser
> månedskalenderen på skærmen), burde du komme ind til den. Den
> vælger default dags dato, eller du kan selv angive en dato.

OK, jeg kører med ugevisning som standard. Det gør åbenbart en forskel
på menuerne.
Jeg prøver at rydde op, og ser om problemet forsvinder

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-02-08 23:48

Den 16 feb 2008 skrev Lars Klintholm i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg prøver at rydde op, og ser om problemet forsvinder

Det hjalp så ikke noget

Advarslen kommer, hvis jeg har en kommende aftale med alarm OG hvis jeg
har sat netværksoperatørtiden til autoopdatering

Lars Klintholm