N73 virker-virker ikke-virker
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-02-08 22:14

Hej NG

Jeg har en N73 der af og til virker. Andre gange erstatter den tast med nr 2
til en nr. 7 tast, og kameraet gør underligt, så den er umulig at betjene.
Efter en periode med det går den tilbage til funktionsdygtig.

Det har tilsyneladende ikke noget at gøre med om jeg slukker den, og lader
den lade helt af, så batteriet er helt fladt i en periode. Intet hjælper,
den gør det selv spontant.

Den sidste teori går på at den går tilbage og virker igen hvis man kan få
den til at sætte bluetoth til, men det er ikke sikkert.

Der er det sidste nye software i.

Nogen logisk forklaring?

mange hilsner
Charlotte

Fra : Anders

Dato : 12-02-08 09:19

Den trænger vidst til et service eftersyn...
Du skal gå til forhandleren, hvor du har købt den, og bede vedkommende omat
kigge på den.

Den bliver med stor sansynlighed sendt ind til Nokia, eller også bliver den
kasseret.

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:47b0ba82$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Jean

Dato : 12-02-08 19:02

"Anders" skrev:
> Du skal gå til forhandleren, hvor du har købt den, og bede vedkommende
> omat kigge på den.
>
> Den bliver med stor sansynlighed sendt ind til Nokia, eller også bliver
> den kasseret.

Det sker yderst sjældent. Normalt bliver den sendt til et Nokia-godkendt
værksted... og ud fra det omtalte tvivler jeg på den bliver kasseret.

Mvh Jean.

Fra : Anders

Dato : 12-02-08 19:13

Sikkert ikke, men man skal aldrig sige aldrig.

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 13-02-08 20:24

"Anders" <stofanet@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Sikkert ikke, men man skal aldrig sige aldrig.

> "Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

Jeg har talt med Nokia, som aldrig har hørt om det problem før.
men fik besked på at indlevere den på Nokia værksted, så det gør jeg. Og
imødeser resultatet med spænding.

Mange hilsner

Charlotte