Annulere internationale opkald på nokia 26~
Fra : Mette Tirsgaard

Dato : 08-02-08 02:17

Hej !
Jeg har lige været i udlandet og fandt ud af at på min nokia 2610 ,
var låst så jeg ikke kan ringe fra den til DK. Jeg ved godt vor jeg
skal annulere det men skal bruge en pinkode. Jeg har prøvet den jeg
har til simkort det virker ikke. I min manual står der at nokia bruger
pinkode 12345 hvis jeg prøver det kan jeg kun taste 4 ciffer. Hvad gør
jeg ?
Jeg synes også den hurtig går i sort (standby) selv om jeg ikke har
slået strømspare og dvale til .Kan jeg ændre det ?
Mette

Fra : snuden

Dato : 08-02-08 15:20

"Mette Tirsgaard (slet Y1FA1)" <mettekt@Y1FA1mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:12024337810.776826892671092@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg synes også den hurtig går i sort (standby) selv om jeg ikke har
> slået strømspare og dvale til .Kan jeg ændre det ?

Når du skriver "låst" mener du så spærring? Hvad angår displayets mørke
tilstand så er der ikke noget at gøre ved det. Har selv en som jeg af samme
grund har sat i "bad standing"

Snuden

Fra : Mette Tirsgaard

Dato : 08-02-08 16:17

Ja jeg mener spærring . Mette

Fra : snuden

Dato : 08-02-08 16:41

> [...]
> har til simkort det virker ikke. I min manual står der at nokia bruger
> pinkode 12345 hvis jeg prøver det kan jeg kun taste 4 ciffer. Hvad gør

Hmmmm...hvis du abonnerer på spærring har du vel selv aktiveret spærringen?
Hvis du bruger Sonofon er standardkoden 1234 som du skal ændre til en
personlig kode.

Snuden