Nokia 5500 tilbehør...
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 05-02-08 12:35

Hæj hæj ...

Har lige udskiftet min 6230i med en 5500 Sport.
Et skifte jeg er ganske tilfreds med, men mangler lige et par ting.

Den gamle (6230i) havde en funktion der hed nedtælling.
Rigtig god når man laver mad, og noget skal have x minutter i ovnen.

Men jeg kan ikke finde noget der hedder nedtælling på 5500.
Måske det ikke findes (tror jeg ikke det gør).

Men kan man måske finde, downloade og inst. det ?

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-02-08 12:45

Michael Vilhelmsen wrote:

> [...]
>
> Men jeg kan ikke finde noget der hedder nedtælling på 5500.
> Måske det ikke findes (tror jeg ikke det gør).

Det er fordi Nokia markedsfører den som en "sports telefon." Så har de
selvfølgelig været nødt til at fjerne funktioner som nedtælling og stopur.

> Men kan man måske finde, downloade og inst. det ?

Det findes givet vis. Det er en Symbian telefon, så den kan reelt set køre
al software skrevet til S60 3rd edition. Hvis du finder et freeware program
før mig må du gerne poste et link her.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 05-02-08 12:59

Lasse Jensen formulated the question :

> Det er fordi Nokia markedsfører den som en "sports telefon." Så har de
> selvfølgelig været nødt til at fjerne funktioner som nedtælling og stopur.

LOL - Ja, når man laver sport har man da slet ikke behov for stopur eller nedtælling

> Det findes givet vis. Det er en Symbian telefon, så den kan reelt set køre
> al software skrevet til S60 3rd edition. Hvis du finder et freeware program
> før mig må du gerne poste et link her.

Will Do - Men tvivler på jeg er hurtigere end dig.
Ved ikke helt hvad jeg skal søge på - endnu

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 05-02-08 13:02

Lasse Jensen has brought this to us :

> [...]
> al software skrevet til S60 3rd edition. Hvis du finder et freeware program

http://www.groundswell.fi/sim/my-top-ten-s60-symbian-apps/

KAn det bruges ?
Kan ikke se på det selv før senere - mit kabel er derhjemme

Michael

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 07-02-08 16:24

http://www.getjar.com/products/10830/EggTimer

Kan den måske bruges

Lasse Jensen laid this down on his screen :