Nokia 6110 Navigator - udskiftning af cove~
Fra : Pølsesnak

Dato : 01-02-08 14:19

Hejsa.

Muligvis et dumt spørgsmål, men hvordan hulen skifter man frontcover på en
6110 Navigator? Backcover var ikke noget problem. Der fulgte en lille
plastik "løftestang" og en skruetrækker med, men jeg tør ikke brække alt for
meget i telefonen, af frygt for at ødelægger noget.

M.v.h.
Henrik.

Fra : SOERENBLARSEN@gmail.~

Dato : 11-03-08 03:43

On 1 Feb., 14:18, Pølsesnak <poelses...@gmail.com> wrote:
> [...]
> plastik "løftestang" og en skruetrækker med, men jeg tør ikke brække alt for
> meget i telefonen, af frygt for at ødelægger noget.

Hej Henrik

På bagsiden sidder der i toppen et klistermærke, hvor der står gps.
Bag klistermærket sidder der 3 skruer. Du skal løsne den midterste.
Herefter kan du løfte froncoveret af. Bagefter skruer du skruen i
igen, og klistermærket klistrer fint fast igen. Det er ikke
besværligt.
vh Rundeveil

Fra : Pølsesnak

Dato : 26-03-08 23:01

> [...]
> Herefter kan du løfte froncoveret af. Bagefter skruer du skruen i
> igen, og klistermærket klistrer fint fast igen. Det er ikke

Hurra, tusind tak for hjælpen! Jeg ville ALDRIG have gættet at der sad
skruer bag det mærke!

M.v.h.
Henrik.