podcast til mobil
Fra : tina hedeman

Dato : 27-01-08 22:02

hej med jer

ja jeg er lidt ny til det her så jeg håber jeg skriver i den rigtige gruppe.
jeg vil høre om jeg kan få hentet podcast med på min mobil det er en
sony ericsson w580i. det er fordi jeg gerne vil høre nogle radio programmer
når det passer mig.

håber i kan hjælpe mig.
hilsen tina

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-01-08 22:38

> jeg vil høre om jeg kan få hentet podcast med på min mobil det er en
> sony ericsson w580i.

Jeg vil mene du skal hente dem via din pc og så overføre dem til telefonen
bagefter, for podcasts er jo ret store filer, så hvis du tænker på at hente
dem direkte på telefonen via GPRS el. lign. så blir det nok en dyr affære...

Jeg henter mine podcasts med Juice og flytter dem så over i music-mappen på
mobilen. Fungerer perfekt.

--
Hilsen Jakob