DDR2=GDDR2 og DDR3=GDDR3?
Fra : Tommy Ipsen

Dato : 09-04-08 12:33

Hej

I forbindelse med køb af nyt grafikkort er jeg stødt på ovennævnte
ram-typer og vil derfor høre om DDR2 er det samme som GDDR2 (hhv.
DDR3=GDDR3?)

Desuden vil jeg gerne vide om der er nævneværdig forskel på 2 og 3
udgaverne - både mht. performance og strømforbrug/varmeudvikling!

/Tommy

Fra : Dorph

Dato : 09-04-08 23:59

> [...]
>
> Desuden vil jeg gerne vide om der er nævneværdig forskel på 2 og 3
> udgaverne - både mht. performance og strømforbrug/varmeudvikling!

Her er en udemærket forklaring på dine spørgsmål
http://www.hardwaresecrets.com/article/168

VH Dorph

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 09-04-08 23:56

Dorph wrote:

> Her er en udemærket forklaring på dine spørgsmål
> http://www.hardwaresecrets.com/article/168

Det hjalp en del - tror jeg vil foretrække et kort med GDDR3 moduler,
hvis det kan komme til at passe!

Fandt også denne:
http://forums.techpowerup.com/showthread.php?p=721426

Mvh Tommy