Musical i London
Fra : Søren S. Pedersen

Dato : 02-04-08 06:06

Hej

Er der nogen der har erfaring i hvordan og hvor man køber
billige musicalbilletter i London. F.eks. til Mamma Mia tager
Arte Udland fra 650 kr. til 720 kr. Det syntes jeg er mange penge.
Jeg har set, at forskellige Boxoffices f.eks på Leicester Square sælger dem
billigere.
Er der nogen der har erfaringer med dette.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Carsten Keller

Dato : 02-04-08 08:52

"Søren S. Pedersen" <longvej@NOSPAMmail.dk> wrote in message
> [...]
> dem billigere.
> Er der nogen der har erfaringer med dette.

Vi plejer at købe vores hos tkts på dagen:

http://www.officiallondontheatre.co.uk/tkts/abouttkts

Vi beslutter os for forestillingen mens vi står i køen og vi kommer der
trods alt ikke oftere end at der altid er et eller andet med gode pladser
som vi ikke har set (eller ikke vil se igen).

Priserne er meget rimelige, men jeg må indrømme at jeg ikke har prøvet nogen
af de andre kræmmere på Leicester Square. Tkts' priser står på store
posters, så dem kan man jo lige undersøge inden man går rundt til nogen af
hajerne.

Hvis du _vil_ have billetter og tidspunkter på plads i god tid ser det ud
til at 2 pladser ikke fåes dyrere end 110-120 pund på eksempelvis
http://www.ticketmaster.co.uk/, så mon ikke det kan lade sig gøre lidt
billigere end Arte.

Keller

Fra : Bjarne

Dato : 02-04-08 12:22

Carsten Keller skrev:
> [...]
>
> Hvis du _vil_ have billetter og tidspunkter på plads i god tid ser det
> ud til at 2 pladser ikke fåes dyrere end 110-120 pund på eksempelvis

Ticketmaster fungerede fint, da vi så Løvernes Konge den 1.1., og det
lykkedes at finde nogle fantastiske pladser til rimelig pris.
Køen rundt ad sidegaden var lang, så jeg er glad for, at vi havde billetter.

vh
Bjarne