USB TV tuner
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-08 18:41

Hejsa,

Jeg har brug for et USB TV tuner til min bærbare. Det skal bruges til at se
live tv fra min fuglekasse, hvori der er monteret et webcam. Stikket der
kommer fra dette webcam, er et phono hanstik, som fint kan sættes i
fjernsynet. Men jeg har et problem med at få signalet ind på min bærbare.

Jeg har en allerede en Logitek USB TV tuner, men den eneste indgang er et
almindeligt antennestik. Desværre!

Hvad er løsningen? (og uden at det koster en herregård)

Mvh. Bo Jørgensen

Fra : Preben Larsen

Dato : 01-04-08 23:09

"Bo" <bosnabelpcdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> almindeligt antennestik. Desværre!
>
> Hvad er løsningen? (og uden at det koster en herregård)

Hej Bo
Aldi har en usb ting til video i morgen, koster 100kr
måske den kan klare dit problem, jeg formoder den også er en analog TV
modtager,
som bliver forældet næste år når tv bliver digitalt
mvh
Preben

Fra : _

Dato : 01-04-08 23:42

"Preben Larsen" <ingenadresse@nodomain.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> modtager,
> som bliver forældet næste år når tv bliver digitalt

Du ved ikke, hvad du skriver om, vel?

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 09:57

> Du ved ikke, hvad du skriver om, vel?

Tag dog og uddyb lidt istedet for at skrive en kommentar
ingen kan bruge til ret meget.

Fra : Hauge

Dato : 02-04-08 15:15

Dorph wrote:
> Tag dog og uddyb lidt istedet for at skrive en kommentar
> ingen kan bruge til ret meget.

Det er desværre ikke noget nyt når _ skriver..

/Hauge

Fra : Mads

Dato : 02-04-08 16:09

On Tue, 1 Apr 2008 19:41:00 +0200, "Bo" <bosnabelpcdk> wrote:

>Hvad er løsningen? (og uden at det koster en herregård)
>
>Mvh. Bo Jørgensen

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=257409
Pinnacle Hybrid Pro TV tuner.
Virkelig god lille TV tuner med både antenne indgang
og indgang for composite video ( phono stik )

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 22:18

> [...]
> Pinnacle Hybrid Pro TV tuner.
> Virkelig god lille TV tuner med både antenne indgang
> og indgang for composite video ( phono stik )

Tak, det lyder som noget af det helt rigtige. Jeg vil lige prøve
http://aldi.dk/OFFER_DK_SA/OFFER_14/OFF10.SHTML `s tilbud på lørdag - til
kun 100 kr.

Mvh. Bo