Domstolssammenlægning
Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 10:50

Det er netop meddelt fra justitsministeriet at man - for at
spare penge - har besluttet at lægge by-og landsretten sammen,
således at man kun har en samlet retsinstans til at behandle
borgernes klager og sager.
Det vil indebære en bedre service for borgerne der nu blot
skal henvende sig et sted og få sin sag afgjort med bedre
personalnormering og mindre gentagelser af samme sager der
ankes i en uendelighed.

Højesteret kan så afgøre store sager der kræver lidt mere jura
end som så.

www.jm.dk

Fra : Ole C

Dato : 01-04-08 11:24

Wilstrup skrev blandt andet:

> [...]
> ankes i en uendelighed.
>
> Højesteret kan så afgøre store sager der kræver lidt mere jura

Det er godt nok 1. april i dag, hva'

--
vh
Ole C

Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 11:28

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det er godt nok 1. april i dag, hva'

ja - og?`

Fra : kk

Dato : 01-04-08 14:55

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> ja - og?`
At du selv er alternativt begavet, og minder om en der støtter på forbenene,
betyder jo ikke nødvendigvis at andre også er det.
mvh
kk

Fra : Per Christoffersen

Dato : 01-04-08 15:31

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> At du selv er alternativt begavet, og minder om en der støtter på
> forbenene,
> betyder jo ikke nødvendigvis at andre også er det.

Selv dem der støtter på forbenene burde kunne se smiley-en i Wilstrups svar.

/Per

Fra : Ulvir

Dato : 01-04-08 15:43

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> skrev i meddelelsen

> Selv dem der støtter på forbenene burde kunne se smiley-en i Wilstrups
> svar.

Hvad man ser, og hvad man fatter, du ved..

Fra : Jubii

Dato : 01-04-08 15:50

Per Christoffersen wrote:
> "kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Selv dem der støtter på forbenene burde kunne se smiley-en i Wilstrups svar.
>
> /Per

"dem der støtter på forbenene" må være hunde, katte, elefanter, o.s.v. Hvis støttepædagoggen kk
vil give udtryk for at nogen her skulle være abelignende, så kan han oplyses om at aber har
arme og hænder og når de går "på alle fire" så støtter de faktisk på knoerne. Bare til næste
gang kk vil lege støttepædagog i juragruppen.

Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 17:30

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> om at aber har arme og hænder og når de går "på alle fire"
> så støtter de faktisk på knoerne. Bare til næste gang kk vil

Det uhyggelige er at han fint lever op til Piet Heins berømte
gruk: "Den der ta'r spøg for spøg.. ", men sådan er han jo.
Det er dog rart at det kun gælder KK her i gruppen og at andre
ikke tager det så tungt at være henvist til et link der ikke
viser det, indlægget giver udtryk for. Det er nok fordi KK har
prøvet det, at han er gnaven.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-04-08 19:47

Wilstrup> Det er netop meddelt fra justitsministeriet at man - for
Wilstrup> at spare penge - har besluttet at lægge by-og
Wilstrup> landsretten sammen, således at man kun har en samlet
Wilstrup> retsinstans til at behandle borgernes klager og sager.
Wilstrup> Det vil indebære en bedre service for borgerne der nu
Wilstrup> blot skal henvende sig et sted og få sin sag afgjort med
Wilstrup> bedre personalnormering og mindre gentagelser af samme
Wilstrup> sager der ankes i en uendelighed.

Wilstrup> Højesteret kan så afgøre store sager der kræver lidt
Wilstrup> mere jura end som så.

Wilstrup> www.jm.dk

Det var ikke engang en sjov 1.april joke. Næste gang: Prøv
dk.boernehave (hvor nogen sikkert vil være imponeret) eller kom med en
1.april joke som er lidt mere intelligent og lidt mindre åbenlys.

Ekstrabladet (mener jeg) havde vistnok en hylesjov opsummering af
1.april jokes, som var en "collection" af scams rundt omkring i
verden... F.eks. noget med en burger for venstre-håndede og jeg ved
snart ikke hvad, ROTFLOL

Måske nogen har læst den artikel? Den var sjov

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jubii

Dato : 02-04-08 09:00

Martin "Jørgensen" wrote:

> [...]
>
> Det var ikke engang en sjov 1.april joke. Næste gang: Prøv
> dk.boernehave (hvor nogen sikkert vil være imponeret) eller kom med en

Det må være en alt. gruppe du må have haft et stort behov for at oprette.

> 1.april joke som er lidt mere intelligent og lidt mindre åbenlys.

Naturligvis skulle den være åbenlys, 2 fluer i et smæk. Og så et smæk til dig.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-04-08 12:28

Jubii> Martin "Jørgensen" wrote:

> [...]
Wilstrup> sager der ankes i en uendelighed.

Wilstrup> Højesteret kan så afgøre store sager der kræver lidt

Jubii> Det må være en alt. gruppe du må have haft et stort behov
Jubii> for at oprette.

Jubii> Naturligvis skulle den være åbenlys, 2 fluer i et smæk. Og
Jubii> så et smæk til dig.

Virkeligt flotte kommentarer. Jeg er imponeret.

Jubi-jææææææææææææææææææh. Jubi-jææææææææææææææææææh.
Jubi-jææææææææææææææææææh. Jubi-jææææææææææææææææææh.
Jubi-jææææææææææææææææææh. Jubi-jææææææææææææææææææh.

Jubi-dupi dupi!!!

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Jubii

Dato : 02-04-08 13:41

Martin "Jørgensen" wrote:

> [...]
> Jubi-jææææææææææææææææææh. Jubi-jææææææææææææææææææh.
> Jubi-jææææææææææææææææææh. Jubi-jææææææææææææææææææh.

Jeps, alt.dk.boernehave er lige dit nummer.

Fra : Wilstrup

Dato : 02-04-08 16:06

> Jeps, alt.dk.boernehave er lige dit nummer.

Han er sur fordi han som den eneste hoppede på den, og nu ikke
vil indrømme det