Rød læder-indbunden MB
Fra : iSteen

Dato : 29-03-08 11:11

Daffede forbi en Humac shop, og så tilfældigvis en MacBook i et rødt
læder-cover.
Det var ikke en taske, men en slags second skin, hvor man kunne bruge
computeren uden at tage coveret af.

Nogen der har et bud på hvilket cover det kunne være?

Det ville lige være noget for tøsen herhjemme

Fra : Jesper Arning

Dato : 29-03-08 14:31

http://www.case-mate.com/laptop/13suits

Fra : iSteen

Dato : 29-03-08 17:44

Jesper Arning <spam@arning.dk> wrote:

> http://www.case-mate.com/laptop/13suits

Det var sikkert den jeg så.
Rigtig lækker, men som Erik Richard rigtigtnok indskød, så kommer man
godtnok osse til at betale for den.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-03-08 16:14

iSteen wrote:
> [...]
> computeren uden at tage coveret af.
>
> Nogen der har et bud på hvilket cover det kunne være?

Faktisk så jeg én lignende i forgårs, jeg var nede og hente en ny
trackball. - den her var dog sort. - svjh. kom han til at betale knap
600kr. for den - en lidt hamper pris.

Jeg lagde desværre ikke mærke til fabrikatet, men kunne godt være noget
Kensington eller crumpler - måske Targus. - Alle tre laver jo en masse
forskellige sleeves, skins eller omslag til både det ene og det andet...

> Det ville lige være noget for tøsen herhjemme

- Og så fylder det ikke alverden i forhold til en rigtig taske...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-03-08 16:21

> - Og så fylder det ikke alverden i forhold til en rigtig taske...

og beskytter heller ikke .... mod andet end ridser.

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-03-08 16:49

Thomas von Hassel wrote:

> og beskytter heller ikke .... mod andet end ridser.

Måske ikke, men da det jo er ret så moderne med rygsække med 'indbygget'
computerrum, så giver det alligevel mere sikkerhed...

mvh. Erik Richard

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-03-08 18:08

Erik Richard Sørensen wrote:

> Måske ikke, men da det jo er ret så moderne med rygsække med 'indbygget'
> computerrum, så giver det alligevel mere sikkerhed...

Jeg har et http://www.invisibleshield.com/ på min MBP,
så putter jeg den i en knome mappe, og endelig hele
mappen i computer lommen i min rygsæk.

JonB

Fra : jakob

Dato : 30-03-08 21:53

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> http://www.invisibleshield.com/

Ser jo smart ud. Er det virkeligt fuldstændigt transperant. har prøvet
diverse covers til min pda skærm og det går altid ud over kvaliteten. Er
det så godt som de påstår ? :0)

Hvor har du købt det ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-03-08 00:03

> Måske ikke, men da det jo er ret så moderne med rygsække med 'indbygget'
> computerrum, så giver det alligevel mere sikkerhed...

.... den eneste taske jeg vil stole på kommer fra Brenthaven ...

<http://brenthaven.com/>

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-03-08 19:56

> ... den eneste taske jeg vil stole på kommer fra Brenthaven ...
>
> <http://brenthaven.com/>

Jeg ved ikke, om de er bedre end alt andet, men jeg har da haft en
rygsæk fra dem siden 2004. Jeg købte den til min TiBook i Apple Store.
Den kostede kr. 1.499,-, så helt billig var den ikke. Den er til gengæld
god. Jeg synes, rygsække er praktiske i dagligt brug. Man kan jo bare
nøjes med at sætte den ene rem over den ene skulder, når man ikke cykler
eller skal gå langt. Det er en stor fordel, at den ikke ligner en
computertaske, så den tigger ikke ligefrem om at blive stjålet. Det er
en ældre udgave af denne, men forskellen er ikke stor:

<http://brenthaven.com/catalog-apple-pro-15-17.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-03-08 21:19

Henrik Münster wrote:

> [...]
> computertaske, så den tigger ikke ligefrem om at blive stjålet. Det er
> en ældre udgave af denne, men forskellen er ikke stor:

Tja, - jeg købte i sin tid en Samsonite rygsæk til min dengang PowerBook
190. solgte den sammen med PB'en og den fungerer stadig efter hensigten
nu med en 12" iBook. - Det kan end ikke ses på rygsækken, at den er
brugt! - OK, den kostede da også en mindre formue dengang i 1996 - hele
695kr...

mvh. Erik Richard