TDC newsserver
Fra : Kim Schrøder

Dato : 17-07-01 00:50

Nogen der ved, hvornår det igen bliver muligt at hente nye indlæg
fra news.inet.tele.dk?
Jeg har spurgt TDC support som siger, at der er problemer med serverne,
og der kan gå flere uger...
Alle mine grupper er gået i stå i juni måned - er der andre der har samme problem?

mvh
Kim

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 17-07-01 01:03

"Kim Schrøder" <nospamtome@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og der kan gå flere uger...
> Alle mine grupper er gået i stå i juni måned - er der andre der har samme

TDC har skiftet til ny server.
Derfor er alle msg ID's mindre end hvad de var før.
Du skal derfor slette de grupper du tidligere abb. på, hvorefter du opretter
dem igen.

Dette skyldes at din news-reader kun henter de msg ID's der er større end
dem den hentede sidst.

News serveren har stadig samme navn.

Anders Larsson
Alle udtalelser er ubetinget mine egne...
.... undtagen i de tilfælde hvor andre gør indsigelse...
.......eller hvor de blot er uvederhæftige.....

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 17-07-01 02:07

"Anders Larsson \(Remove x\)" <x.BitNix@NoSpam.dk> wrote Tue, 17 Jul
2001 02:02:37 +0200 :

>Dette skyldes at din news-reader kun henter de msg ID's der er større end
>dem den hentede sidst.

hmmmmm... host

Det er da vist referance nummeret ud mener og ikke msg.id.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 17-07-01 11:09

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:hs37lto5lmqgr55b8d0l5eb9mmplh66vka@news.worldonline.dk...
> "Anders Larsson \(Remove x\)" <x.BitNix@NoSpam.dk> wrote Tue, 17 Jul
> 2001 02:02:37 +0200 :

> hmmmmm... host
>
> Det er da vist referance nummeret ud mener og ikke msg.id.

Yeps... opppsss....skulle vist have været gået i seng

Fra : Kim Schrøder

Dato : 18-07-01 03:58

Ok - tak for hjælpen.

mvh
Kim

Fra : Ronny Thiesen

Dato : 18-07-01 12:57

Hejsa
Jeg havde samme problem. ?
Prøv at afmelde alt, for der efter at melde news til igen, så vil jeg tro at
de igen kommer til dig.

Det virkede hos mig.

--
Med Venlig Hilsen