checke nethastighed?
Fra : Erling Hansen

Dato : 26-03-08 17:12

Hej. Jeg har på fornemmelsen at min internetforbindelse hos Dansk
KabelTV slet ikke er i nærheden af det, jeg betaler for.
Er der en (nem) metode til at finde ud af om jeg får den hastighed?
Mvh
Erling
PS. Havde lige brug for min AppleCare protection plan for første gang.
Det var dog en ualmindelig behagelig oplevelse, en venlig og tålmodig
fyr der guidede mig igennem over en times tid, og ikke syntes jeg var så
dum som jeg selv gjorde.

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 26-03-08 17:16

"Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i en meddelelse news:1ief68v.nqm0bx17r4vsiN%preeh-dh@mail.dkspree...
> [...]
> KabelTV slet ikke er i nærheden af det, jeg betaler for.
> Er der en (nem) metode til at finde ud af om jeg får den hastighed?

Hvis du skal lave nogle OK pejle målinger kan jeg anbefale disse sider:

http://speedtest.tele2.dk/
http://www.speedtest.net/

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Erling Hansen

Dato : 26-03-08 22:41

Morten Fjendbo <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote:

> "Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i en meddelelse
>
> Hvis du skal lave nogle OK pejle målinger kan jeg anbefale disse sider:

> [...]

Tak for hjælpen. Det ser ud til at hastigheden er meget tættere på hvad
den skal være, end jeg troede. Det er rart at få viden i stedet for gæt.
mvh
erling

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-03-08 01:23

Morten Fjendbo <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote:

> Hvis du skal lave nogle OK pejle målinger kan jeg anbefale disse sider:
>
> http://speedtest.tele2.dk/
> http://www.speedtest.net/

En af mine kolleger viste mig nedenstående, så der er flere at vælge
mellem:

<http://hastighedstest.tdc.dk/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-03-08 18:44

> En af mine kolleger viste mig nedenstående, så der er flere at vælge
> mellem:
>
> <http://hastighedstest.tdc.dk/>

Og skal vi så ikke supplere med:

<http://speedtest.cybercity.dk/>

Det lader til at alle de store udbydere har en, det er bare spørgsmålet,
hvor man skal finde den.

Mvh.
Kaj.
--