Apple Cinema til MBP
Fra : rt

Dato : 24-03-08 20:57

Hej

Jeg vil lige høre om en Cinema 30" kan sluttes til en MBP?
Der er vist noget med noget dual link...?

Jeg ved at 23"'eren kan, men den kræver vel heller ikke dual link.

--
De bedste hilsener,

/rt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-03-08 21:50

rt <ostekongenFJERN@hotmail.com> wrote:

> Hej
>
> Jeg vil lige høre om en Cinema 30" kan sluttes til en MBP?

ja det kan den.

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-03-08 21:49

rt <ostekongenFJERN@hotmail.com> wrote:
> Hej
>
> Jeg vil lige høre om en Cinema 30" kan sluttes til en MBP?
> Der er vist noget med noget dual link...?

1. generation af MBP har ikke Dual Link. De nuværende modeller har.

> Jeg ved at 23"'eren kan, men den kræver vel heller ikke dual link.

nej

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-03-08 22:13

> 1. generation af MBP har ikke Dual Link. De nuværende modeller har.

MBP er altid kommet med dual link:

<http://support.apple.com/specs/macbookpro/MacBook_Pro.html>

vores er i hvertfald :)

/thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 24-03-08 22:20

> MBP er altid kommet med dual link:
>
> <http://support.apple.com/specs/macbookpro/MacBook_Pro.html>
>
> vores er i hvertfald :)
>
> /thomas

De sidste PB G4 havde også (dog ikke 12").

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-03-08 22:22

> De sidste PB G4 havde også (dog ikke 12").

Ja .. men nu er PB G4 != MBP .... :)

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-03-08 23:54

> MBP er altid kommet med dual link:
>
> <http://support.apple.com/specs/macbookpro/MacBook_Pro.html>
>
> vores er i hvertfald :)

Det sørme rigtigt... Jeg syns' bare at kunne huske huske endnu en
tåbelighed ved Core Duo modellerne (vi har heldigvis kun få af dem).

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-03-08 09:16

> Det sørme rigtigt... Jeg syns' bare at kunne huske huske endnu en
> tåbelighed ved Core Duo modellerne (vi har heldigvis kun få af dem).

jeg har selv en 1. gen. core duo ... ingen underlige problemer her ...

/thomas

Fra : rt

Dato : 25-03-08 07:57

Tak for jeres svar!

Jeg havde en eller anden forkert ide om at
det krævede et specielt grafikkort med to
monitor-udgange...eller noget.

Men nu ved jeg bedre.

--
De bedste hilsener,