Til jer som bruger Transmission og andre s~
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-03-08 15:44

Har sat jeres router op på til bestemte porte når i bruger ovenstående program?

Jeg tænkte på om man "rydder" op på sin mac? Jeg tænkte på
diskfragtmentering på pc..

Fortsat god påske.

Jesper

Fra : Martin S

Dato : 21-03-08 16:52

Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com> skrev 2008-03-21:
> Har sat jeres router op på til bestemte porte når i bruger ovenstående program?
Bittorrent kører altid bedst hvis man åbner den port programmet beder
om. Så med mindre det er en enkeltgangs fornøjelse synes jeg du skal
gøre det.

> Jeg tænkte på om man "rydder" op på sin mac? Jeg tænkte på
> diskfragtmentering på pc..

Det gør man normalt ikke. OSX defragmentere selv de ting man starter i
baggrunden. Du kan finde programmer til det men med mindre du har
specialle behov ville jeg ikke bekymre mig om det.

Martin
--
Besøg http://www.crunzh.com/crunzhmailmac.htm hvor du kan hente
mit opensource email program til mac.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-03-08 17:41

Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com> wrote:

> Har sat jeres router op på til bestemte porte når i bruger ovenstående
> program?

Den port der er angivet i Preferences under Advanced (Incoming TCP port)
skal stemme overens med en åben port i din router.

Når du angiver en port i transmission laver den en lille test og
fortæller dig under preferences om porten er åben (hvilket den skal
være)