Hvorfor starter Skype?
Fra : Steen

Dato : 21-03-08 14:34

Når jeg genstarter min MB, popper Skype op på skærmen, og vil gerne startes.
Jeg har kigget i indstillingerne for Skype, men kan ikke se at denne
funktion er aktiveret.

Hvordan få jeg Skype til forhold sig i ro, ved start af maskinen?

Fra : KentBM

Dato : 21-03-08 15:12

Steen wrote:
> [...]
> funktion er aktiveret.
>
> Hvordan få jeg Skype til forhold sig i ro, ved start af maskinen?
Hvis ikonet for Skype er i Docken, så højreklik eller ctrl + klik, og
fjern hakket i Åbn ved log in.

--

Kent

Fra : Steen

Dato : 21-03-08 20:13

On 2008-03-21 15:12:06 +0100, KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> said:

> Hvis ikonet for Skype er i Docken, så højreklik eller ctrl + klik, og
> fjern hakket i Åbn ved log in.

Tak for det ;-/