Størrelsem på
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-03-08 09:49

Er der nogen der har fundet et sted, hvor man kan regulere størrelsen af
de ikoner og mapper og mapper man har liggende på skrivebordet.

Og er der mulighed for at man indstille et eller andet, så systemet fra
gang til gang husker, hvor man har placeret mappe- og programvinduer.

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : Michael Knudsen

Dato : 21-03-08 03:14

On Mar 21, 9:48 am, i...@niels-ebbesen.net (Niels Riis Ebbesen) wrote:

> Er der nogen der har fundet et sted, hvor man kan regulere størrelsen af
> de ikoner og mapper og mapper man har liggende på skrivebordet.

Prøv med cmd+j, mens du er på Desktoppen.

--
Michael Knudsen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-03-08 10:24

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> Prøv med cmd+j, mens du er på Desktoppen.

Tak den virker, har du et bud på den med placeringen af vinduerne.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 21-03-08 11:39

Niels Riis Ebbesen skrev:

har du et bud på den med placeringen af vinduerne.

ja Ebbe, at man af og til godt på prøve sig frem selv...

du har jo allerede haft vinduet åben med cdm + J så prøv da de
forskellige indstillinger først ....

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-03-08 12:10

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> du har jo allerede haft vinduet åben med cdm + J så prøv da de
> forskellige indstillinger først ....

Hvilke andre mulighedder tænker du på...?

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 21-03-08 11:34

Michael Knudsen skrev:

> Prøv med cmd+j, mens du er på Desktoppen.

På de nye Mac's med det nye trackpad kan du zoome iconer direkte ved at
markere og bruge to fingre på trackpad !

Fra : Michael Knudsen

Dato : 21-03-08 03:43

On Mar 21, 10:24 am, i...@niels-ebbesen.net (Niels Riis Ebbesen)
wrote:

> Tak den virker, har du et bud på den med placeringen af vinduerne.

Den er jeg knap så sikker på. Mit bedste bud er at sætte "Arrange by:
None", også i view options (cmd+j).

--
Michael Knudsen