ntfs...
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-03-08 15:13

Jeg har lige installeret 3gntfs.. Kan det passe at det gåt langsommere
end da jeg havde den eksterne hdd i fat32 format? Jeg tænker på hvis
jeg kopiere filer fra min mac over på den eksterne.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-03-08 15:51

Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com> wrote:
> Jeg har lige installeret 3gntfs.. Kan det passe at det gåt langsommere
> end da jeg havde den eksterne hdd i fat32 format? Jeg tænker på hvis
> jeg kopiere filer fra min mac over på den eksterne.

Såfremt du bruger FUSE: ja - sådan er det med userspace filsystemer.

--

mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-03-08 16:48

On 2008-03-20 15:51:12 +0100, Morten Reippuert Knudsen
<spam@reippuert.dk> said:

> Såfremt du bruger FUSE: ja - sådan er det med userspace filsystemer.

Kan jeg undgå FUSE? For det bruger jeg også.. Jeg formoder det er en
nødvendighed?

Jesper

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 20-03-08 22:39

Jesper Nielsen <ultra_dk@msn.com> writes:

> Kan jeg undgå FUSE? For det bruger jeg også.. Jeg formoder det er en
> nødvendighed?

FUSE er for tiden den eneste mulighed for at kunne skrive til NTFS
formaterede filsystemer.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH