Hvor kan man hente en Fremlejekontrakt?
Fra : Pindsvinet

Dato : 26-03-08 08:01

Er der noget der ved om man kan downloade en fremlejekontrakt et eller andet
sted på nettet. Jeg var lige ind på blanketkiosken hvor det koster 150,- kr

Mvh
Stampe

Fra : Jubii

Dato : 26-03-08 08:31

Pindsvinet wrote:
> [...]
> sted på nettet. Jeg var lige ind på blanketkiosken hvor det koster 150,- kr

Det er prisen, og er dyrere andre steder. Iøvrigt behøver der ikke stå fremlejekontrakt på
blanketten for at gælde, en alm. lejekontrakt er god nok. Men blanketter koster. Ellers spørg
din udlejer om du kan få en lejekontrakt billgt hos ham.

Fra : K_N

Dato : 26-03-08 09:02

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> wrote in message

> [...]
> fremlejekontrakt på blanketten for at gælde, en alm. lejekontrakt er god
> nok. Men blanketter koster. Ellers spørg din udlejer om du kan få en

Eller skriv den selv

Knud

Fra : The Mip

Dato : 26-03-08 09:02

"Pindsvinet" <allan@harlvig.dk_SLET> wrote in message
> Er der noget der ved om man kan downloade en fremlejekontrakt et eller
> andet sted på nettet. Jeg var lige ind på blanketkiosken hvor det koster
> [...]

Prøv at søge på "typeformular A 8" ex. google
det giver bla. meget andet en side
(http://www.ejendomsadministration.nu/udlejning.htm) med følgende:

Tidsbegrænsningen kan skrives i kontrakten på følgende måde:
"Lejemålet er tidsbegrænset og gælder kun for perioden 1/4 2001 - 31/3 2002.
Lejeren fraflytter lejemålet 31/3 2002 uden opsigelse."

Såfremt det udlejede er en ejerlejlighed tilføjes desuden følgende (se
lejelovens § 84 litra d): "Inden lejemålets indgåelse er lejeren gjort
bekendt med, at det lejede er en ejerlejlighed, og at opsigelse kan ske
efter lejelovens § 83."

Denne tekst skal ifølge lejelovens § 5 fremhæves for at være gyldig, f.eks.
ved understregning eller kursivering.

Ved anvendelse af typeformular A, 8. udgave af 3/9 2001 skal
tidsbegrænsningen skrives i kontraktens § 11 om særlige vilkår.

Elektronisk udgave af typeformular A 8. udgave af 3/9 2001 kan downloades
her:

http://www.ejendommen.dk/Link/Downloadlejekontraktprivatboligudlejning

Dette er hvad jeg netop har anvendt her pr. 1. apr.

- the_mip

Fra : Pindsvinet

Dato : 27-03-08 06:29

"The Mip" <Nospam@nowhere.au.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> http://www.ejendommen.dk/Link/Downloadlejekontraktprivatboligudlejning

> Dette er hvad jeg netop har anvendt her pr. 1. apr.

Tak for svarene - kikker på det

Mvh
Stampe

Fra : Bo

Dato : 26-03-08 02:59

On 26 Mar., 09:01, "Pindsvinet" <al...@harlvig.dk_SLET> wrote:
> [...]
> sted på nettet. Jeg var lige ind på blanketkiosken hvor det koster 150,- kr

Søgte og fandt "lejekontrakt" men der er mange flere steder
http://www.ejendommen.dk/Link/Downloadlejekontraktprivatboligudlejning
vh Bo

Fra : Bo

Dato : 26-03-08 03:03

On 26 Mar., 10:59, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:

Søgte og fandt  "lejekontrakt" men der er mange flere steder
http://www.ejendommen.dk/Link/Downloadlejekontraktprivatboligudlejning
http://www.social.dk/ministeriets_omraader/Privat%20udlejning/Lejekontrakt.html
DEN BEDSTE og fra MINISTERIET
vh Bo

Fra : The Mip

Dato : 27-03-08 07:51

"Bo" <solfranz47@gmail.com> wrote in message

Søgte og fandt "lejekontrakt" men der er mange flere steder
> [...]

Den bedste ??? ... alle stedder jeg fandt den var det typeformular A 8.
udgave af 3/9 2001

Sagt på anden vis de er ens.

- the_mip