Andet multimedie
bentjuul 3670
Reaktion...
Fra : L. Carlsen

Dato : 27-03-08 07:11

Hej NG...
[DualCore2 5000+ / 2,6GHz / 2,0 GB RAM / GForce 8800 GTX / Win XP /
FireWorks]
Jeg har købt en Wacom CTE-640 til samme formål.
Når jeg sidder og tegner (lærred 300dpi - ca 5 x 5 cm) reagerer min tablet
et splitsekund senere end den skal - møj ittiterende. Jeg har hentet driver
til Wacom, men den hed noget med 5XX, og jeg kan ikke finde andre (en som
har et link til rette driver?).
Kan der være andre ting jeg kan gøre for at afhjælpe problemet?

Fra : Hagar

Dato : 27-03-08 11:16

"L. Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (en som har et link til rette driver?).
> Kan der være andre ting jeg kan gøre for at afhjælpe problemet?

Du kan hente drivere her
http://www.wacom.com.au/download/download_index.html
Prøv at se om ikke du har sat den i en usb1 port, hvis det da skulle have
noget at sige.

Hagar

Fra : L. Carlsen

Dato : 27-03-08 16:30

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.wacom.com.au/download/download_index.html
> Prøv at se om ikke du har sat den i en usb1 port, hvis det da skulle have

Takker...
....det går bedre nu, jeg hentede en fil fra den europæiske side. Jeg har
vist kun USB2 hele vejen rundt.
-LC