Andet multimedie
bentjuul 3670
PowerPoint-pdf-problem
Fra : Erik Andersen

Dato : 21-03-08 11:19

Jeg har en pps-fil hvor der er lagt et jpg-billede ind som første side.
I jpg-billedsiden har jeg lagt nogle tekstrammer uden indhold som er linket
til sider i samme dokument.

Det virker perfekt i PowerPoint.
Jeg skal så have oversat filen til pdf. Det er ikke noget problem, bortset
fra de links jeg har lagt på siden med jpg-baggrundsfilen. De virker ikke!
ALT andet virker.
Hvis jeg fjerner jpg-filen og kun har link, så virker det perfekt. Det har
ikke noget at gøre med om jpg-filen ligger øverst eller nederst. Det giver
ingen forskel. Det er også ligegyldigt om jeg sklifter jpg-filen ud med en
bmp eller andet.

Skulle der være en i dette forum, der har en løsning eller en forklaring?

Med venlig hilsen
Erik Andersen