Ka jeg spille Call Of Duty 4 ? (7900GS 256~
Fra : Bo Andersen

Dato : 28-02-08 22:54

Nej ikke endnu, da jeg ikke har købt spillet.
Men ville gerne vide om mit grafikkort vil kunne køre det fornuftigt inden
jeg smider US$70 efter spillet.

Det er et 256MB 7900GS PCI-e x16 kort.
Jeg ved det er over min. requirement, men ville jo også gerne have noget
glæde af en lidt højere opløsning.
Jeg har masser af det andet....

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Mads

Dato : 28-02-08 23:51

On Thu, 28 Feb 2008 22:54:16 +0100, "Bo Andersen"
<nyhedsgrupper@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det er et 256MB 7900GS PCI-e x16 kort.
>Jeg ved det er over min. requirement, men ville jo også gerne have noget

Hej

Hvis et 7900GS kort er kraftigere end et 7800GT, så er
der ingen problemer. Jeg har selv spillet COD4 på et
7800GT kort og det kørte fint.

mvh Mads

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-02-08 00:18

Bo Andersen wrote:

> Det er et 256MB 7900GS PCI-e x16 kort.
> Jeg ved det er over min. requirement, men ville jo også gerne have noget
> glæde af en lidt højere opløsning.

Det ser ganske fornuftigt ud med et GF6600GT.

Selv har jeg et GF7600GT og det er top nice

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-02-08 03:32

Jesper Poulsen wrote:

> Selv har jeg et GF7600GT og det er top nice

Min opløsning er 1024x768.

Jesper Poulsen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 29-02-08 03:59

Her kan man få et fingerpeg om man kan afvikle et spil.

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

--
mvh.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-02-08 09:33

Ludvig Nielsen. wrote:

> Her kan man få et fingerpeg om man kan afvikle et spil.

Jeg har ingen problemer med at afvikle spil.

Jesper Poulsen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 29-02-08 13:00

Efter mange tanker skrev Jesper Poulsen:

> Jeg har ingen problemer med at afvikle spil.

Det var nu også et svar til trådstarteren, og hvem der ellers kunne
have brug for linket.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 29-02-08 19:35

> Det var nu også et svar til trådstarteren, og hvem der ellers kunne have
> brug for linket.

Super mange tak for linket.

kimila

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 01-03-08 00:14

kimila sendte dette med sin computer:

> Super mange tak for linket.

var så lidt.

--
mvh.

Fra : Dr.Phil

Dato : 03-03-08 10:54

"Bo Andersen" <nyhedsgrupper@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er et 256MB 7900GS PCI-e x16 kort.
> Jeg ved det er over min. requirement, men ville jo også gerne have noget

Har gennemført det på LOW settings på et 7600GS uden problemer..(altså med
grafikken ;) )